A Design Management Díj történetében először díjaztak színházat, az elismerést a Radnóti Színház érdemelte ki. Egy színház esetében a siker rendkívül sok összetevőn múlik. A szakmai munkán, a társadalmi szerepvállaláson, az érzékenyítésen túl szerepet játszik benne többek között az intézmény arculata és a kommunikáció minősége is – egyszóval a mindennapi működésbe integrált designfókuszú szemlélet.
A Radnóti Színház életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól felépített brandet, amely mára a felhasználói élmény elengedhetetlen részévé vált.
Számunkra a design egyfajta párbeszéd: a tartalom és a vizuális nyelvhasználat folyamatos diskurzusa, egymást kiegészítve. Nyelv és kiterjedés, egyfajta vizuális lenyomata annak, hogy mi ma a Radnóti. A designnak támogató szerepe van abban, hogy az előadásaink, az alkotó munkánk kiteljesedjen, kitűnjön” – nyilatkozta Kováts Adél igazgató.
A kortárs szemléletű és friss, ugyanakkor időtálló intézmény-arculat megjelenik a színház homlokzatán, weboldalán, sőt a színház életében kiemelkedő jelentőségű, a közönséggel való egész évados kapcsolattartást biztosító Radnóti Magazin vizuális világában és az egyéb szóróanyagokon is.
A Radnóti Színház kreatív csapata: Kováts Adél, Schaffler Sarolta, Szijártó Ádám.
(Fotó: Radnóti Színház)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.