Az országimázsfilmek, a jelmondatok és a közösségi média kampányok mögötti elméleti összefüggésekről írt könyvet Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja.
Könyvében Papp-Váry Árpád tisztázza a márka és a márkázás közti alapvető különbségeket, a vállalatok, a termékek, a szolgáltatások területén megszokott marketingmegoldások országokra való alkalmazhatóságának korlátait – írja a Kreatív Online.
A mára csaknem tucatnyi országmárka-rangsorból megállapítható, hogy egy-egy országnak milyen területen érdemes többet fektetni a kommunikációjába.
A kötet gyakorlati szempontból támpontot ad az országimázst építő lehetséges kommunikációs eszközök rendszerezésével – a folyamat ugyanis jóval többet takar, mint egy jó szlogen vagy logó megalkotása.
A sikeres országmárkázáshoz egy jó mintát, esettanulmányt is bemutat Észtország példáján keresztül. A balti államban az elmúlt időszakban rendkívül tudatosan, mások számára is inspiráló módon építették újra identitásukat és imázsukat.
A világ TOP 5 építőipari nehézgépgyártó vállalata között számon tartott kínai Zoomlion 105 millió euró értékben Magyarországon építi fel harmadik európai gyáregységét.
„Egy nukleáris létesítmény megtámadása abszolút elfogadhatatlan, ilyesminek nem szabad megtörténnie.”