Sokba kerülhet az olcsón vásárolt klímaberendezés

2019. 08. 08., 14:00

A klímaberendezések piacán szakmai és megrendelői oldalon is a nyarat tartják az év legzűrösebb időszakának. Az ügyfelek 95 százaléka ilyenkor szembesül azzal, hogy elfelejtette karbantartani a készüléket. Ha nem attól a klímaforgalmazótól vásároljuk a készüléket, amelyik be is szereli, később akár mélyen a zsebünkbe nyúlhatunk.

A klímaváltozás miatt hazánkban is egyre melegebbek a nyarak, ezért egyre többen szeretnék klimatizálni az otthonukat. A feladat egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban mégis nehéz, a vállalkozók ugyanis elképesztően le vannak terhelve.

Hosszú várakozási idő

A cégek nemcsak a klímakészülékek telepítésével, hanem azok karbantartásával és javításával, valamint háztartási hűtőgépek, egyedi hűtőkamrák beüzemelésével is foglalkoznak, jellemzően kevés munkatárssal. A munkák már a nyár elején feltorlódtak, a várakozási idő akár három hétre is rúghat.

Rengetegszer előfordul, hogy olyan, egyébként karbantartott klímakészülékekhez hívják a szakembereket, amelyek ismeretlen okból zúgnak, de nem hűtenek, folyik a víz a beltéri egységből. vagy egyszerűen nem működik. A javításra ilyen esetekben is legkevesebb egy hetet kell várnia az ügyfeleknek.

Egyedül a hűtőkamrák esetében törekednek a vállalkozók a 24 órán belüli javításra, hiszen milliós károk is keletkezhetnek, ha tönkremegy a benne tárolt áru.

A szervizeknél ezzel egy időben hatalmas a feszültség, mert miközben szeretnék maximálisan kiszolgálni az ügyfeleiket, kezelni kell a türelmetlenségüket, sokszor megkérdőjelezhető modorukat a megnövekedett várakozási idő miatt.

Beépítési előnyt jelent, ha attól a klímaforgalmazótól vásároljuk meg a készüléket, amelyet be is szerelnek. Ebben az esetben a berendezésből származó árrés a klímaszerelőnél marad.

Ismert márkáknál nagykereskedelmi háttérrel rendelkező cégek által forgalmazott klímák meghibásodása esetén az alkatrészellátás és a műszaki segítség is biztosított. Klímaszerelést mindig regisztrált szerelő végezzen a garancia miatt!

Online is lehet ajánlatokat kérni

A cégeknek a leterhelt időszakokban kevesebb idejük jut a minőségi partnerkapcsolatok kiépítésére, ebben nyújt segítséget a Brillit.com, amely vállalkozások ezreit köti össze.

Magyarország első online üzleti közössége segít összekapcsolni a vállalkozásokat az online térben anélkül, hogy találkoznának. Ha egy termékre vagy szolgáltatásra van szükségünk, célirányosan megkapjuk azon cégek listáját, amelye segítségünkre lehetnek. Ajánlatot kérhetünk egyszerre több cégtől is, amelyeket összegezve jelenít meg az alkalmazás, és a kapott ajánlatok közül egy kattintással választhatunk. Így lényegesen leegyszerűsödik az árajánlatok kérése, és felgyorsítja az üzleti folyamatokat is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS