Sokba kerülhet az olcsón vásárolt klímaberendezés

2019. 08. 08., 14:00

A klímaberendezések piacán szakmai és megrendelői oldalon is a nyarat tartják az év legzűrösebb időszakának. Az ügyfelek 95 százaléka ilyenkor szembesül azzal, hogy elfelejtette karbantartani a készüléket. Ha nem attól a klímaforgalmazótól vásároljuk a készüléket, amelyik be is szereli, később akár mélyen a zsebünkbe nyúlhatunk.

A klímaváltozás miatt hazánkban is egyre melegebbek a nyarak, ezért egyre többen szeretnék klimatizálni az otthonukat. A feladat egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban mégis nehéz, a vállalkozók ugyanis elképesztően le vannak terhelve.

Hosszú várakozási idő

A cégek nemcsak a klímakészülékek telepítésével, hanem azok karbantartásával és javításával, valamint háztartási hűtőgépek, egyedi hűtőkamrák beüzemelésével is foglalkoznak, jellemzően kevés munkatárssal. A munkák már a nyár elején feltorlódtak, a várakozási idő akár három hétre is rúghat.

Rengetegszer előfordul, hogy olyan, egyébként karbantartott klímakészülékekhez hívják a szakembereket, amelyek ismeretlen okból zúgnak, de nem hűtenek, folyik a víz a beltéri egységből. vagy egyszerűen nem működik. A javításra ilyen esetekben is legkevesebb egy hetet kell várnia az ügyfeleknek.

Egyedül a hűtőkamrák esetében törekednek a vállalkozók a 24 órán belüli javításra, hiszen milliós károk is keletkezhetnek, ha tönkremegy a benne tárolt áru.

A szervizeknél ezzel egy időben hatalmas a feszültség, mert miközben szeretnék maximálisan kiszolgálni az ügyfeleiket, kezelni kell a türelmetlenségüket, sokszor megkérdőjelezhető modorukat a megnövekedett várakozási idő miatt.

Beépítési előnyt jelent, ha attól a klímaforgalmazótól vásároljuk meg a készüléket, amelyet be is szerelnek. Ebben az esetben a berendezésből származó árrés a klímaszerelőnél marad.

Ismert márkáknál nagykereskedelmi háttérrel rendelkező cégek által forgalmazott klímák meghibásodása esetén az alkatrészellátás és a műszaki segítség is biztosított. Klímaszerelést mindig regisztrált szerelő végezzen a garancia miatt!

Online is lehet ajánlatokat kérni

A cégeknek a leterhelt időszakokban kevesebb idejük jut a minőségi partnerkapcsolatok kiépítésére, ebben nyújt segítséget a Brillit.com, amely vállalkozások ezreit köti össze.

Magyarország első online üzleti közössége segít összekapcsolni a vállalkozásokat az online térben anélkül, hogy találkoznának. Ha egy termékre vagy szolgáltatásra van szükségünk, célirányosan megkapjuk azon cégek listáját, amelye segítségünkre lehetnek. Ajánlatot kérhetünk egyszerre több cégtől is, amelyeket összegezve jelenít meg az alkalmazás, és a kapott ajánlatok közül egy kattintással választhatunk. Így lényegesen leegyszerűsödik az árajánlatok kérése, és felgyorsítja az üzleti folyamatokat is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 30., 19:15
Karácsonykor és karácsony után is sok üzletben találkozhatunk akciós vagy értékcsökkent termékekkel. Élhetünk jótállási vagy szavatossági igénnyel, ha az akciós termék meghibásodik? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.
2024. 12. 30., 11:15
2024 harmadik negyedévében a projektfinanszírozási hitelek teljes állománya az előző negyedévhez viszonyítva 1,6 százalékkal mérséklődött. A csökkenés a devizában nyújtott projektfinanszírozási hitelek állománycsökkenésének tudható be, míg a forintban fennálló projektfinanszírozási hitelek állománya lényegében nem változott – tájékoztatott az MNB.
2025. 01. 01., 12:00
Jogszabályváltozás miatt 2025. július 1-jétől az energiakereskedők és a hálózati elosztó társaságok a nem lakossági felhasználók energiaszámláit kizárólag elektronikus formában bocsáthatják ki, így ennek az ügyfélkörnek a papíralapú számla helyett az MVM is majd csak elektronikus számlát állíthat ki – tájékoztatott az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
2025-01-02 10:15:00
A bankok többsége nem várt egy percet sem, már január első napján meghirdette a maga munkáshitelét. A feltételek a jogszabályi kötöttségek miatt ugyan hasonlóak, de találni jelentős különbségeket az elvárásokban, és máris megjelent az első olyan ajánlat, amiben 100 ezer forint extra jóváírással csábítják a fiatal ügyfeleket a hitelfelvételre – derül ki a Bank360.hu összeállításából.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS