Valamit nagyon tud a Dacia Logan, de így is felére esett a forgalma

2020. 08. 11., 12:15

A romániai autópiac 34,2 százalékkal esett vissza az év első hét hónapjában a tavalyi esztendő ugyanezen időszakához képest.

A román Gépkocsigyártók és Importőrök Egyesületének adatai alapján az új gépjárművet (személyautót és haszonjárművet) vásárlók közül a legtöbben a Dacia (20 252 darab), a Volkswagen (5779), a Renault (5667), a Skoda (5000), a Ford (4905) és a Hyundai (4064) modelljei közül válogattak – írja a Krónika.

A legnépszerűbb modell a Dacia Logan volt (8353 eladott darabbal, ami 46,6 százalékkal kevesebb az egy évvel korábban jegyzettnél), majd a Dacia Duster (4731 darab, -25,9 százalék) és a Dacia Sandero (4576 darab, -7,6 százalék) következik.

Az eladott autók 65,6 százaléka benzinmotoros volt. A környezetkímélő autók eladása 3,6 százalékkal nőtt az év első hét hónapjában.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS