Egy felmérés szerint a szlovákiai iskolák 70 százalékában még mindig a nyomtatott médiában megjelenő hirdetésekre támaszkodva keresik új diákjaikat, noha ez a generáció elsősorban az internetről tájékozódik.
A felmérésben Szlovákia középiskoláinak mintegy harmada vett részt. Kiderült, hogy az internetes hirdetési lehetőségeket mindössze 12 százalékuk veszi igénybe – írja a hirek.sk.
„Feleslegesen kidobott pénznek tűnik újságokban és időszaki kiadványokban reklámozni az iskolát, miközben az érdekelt kört ez a típusú média szinte egyáltalán nem éri el” -- mondta Karel Komínek szakértő.
Az iskolák elvárásai viszonylag optimisták az elkövetkező tanévre. A megkérdezettek csupán 5,2 százaléka gondolja úgy, hogy kevesebb jelentkezőjük lesz, mint az előző tanévben, 21,4 százalék viszont biztos abban, hogy többeket érdekel majd a továbbtanulás az ő tanintézményükben.
A toborzás során a középiskolák legmarkánsabb tevékenysége a nyitott nap szervezése, ezt az iskolák 97,5 százaléka meg is teszi. Az egyik legjobb megoldás lenne, ha hétvégi időpontokban is szerveznének nyitott napot, mivel a szülők többsége munkahelyi elfoglaltsága miatt nem tud részt venni a hétköznapokon szervezett iskolalátogatáson.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.