Biztos eltalálja, hogy melyik a legnépszerűbb autó Romániában

2019. 08. 12., 13:15

Az idei év első hét hónapjában több mint 352 ezer személygépkocsit jegyeztek be Romániában, 0,9 százalékkal többet, mint a tavalyi hasonló időszakban. A bejegyzett gépkocsik 73,5 százaléka használt autó volt.

A január és július között bejegyzett gépkocsik közül 94 826 új volt, ami 25,97 százalékos emelkedést jelent a referencia időszakhoz viszonyítva – írja a Krónika.

A bejegyzett használt autók száma – 258 005 – viszont majdnem 6 százalékkal csökkent 2018 első hét hónapjához képest. A statisztikai adatok szerint január és július között az új autók listáját a Dacia vezeti összesen 28 618 bejegyzett járművel, ami 34,91 százalékos emelkedés.

júliusban is vezet a Dacia 7 241 bejegyzett gépkocsival, majd a Renault következik 2 359 autóval, a Skoda 2 074 kocsival, a Ford pedig 1 823 személyautóval.

A lista végén az Aston Martin és a Maserati szerepel 1-1 eladott autóval.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS