Ügyféltájékoztató kampány indult a bankegyesülésről

Ügyféltájékoztató kampány indult a bankegyesülésről
2022. 03. 09., 20:27

Március 31-én egyesül a Budapest Bank és az MKB Bank a Magyar Bankholding által irányított hármas bankfúzió keretében, amelynek célja az ország legmodernebb, magyar tulajdonú pénzintézetének felépítése. Az egyesülés pontos menetrendjéről, az ügyfelek számára legfontosabb tudnivalókról a bankcsoport tájékoztató kampányt indított a gördülékeny ügyintézés érdekében.

Nagyszabású ügyféltájékoztató kampányt indított a Magyar Bankholding Csoport a Budapest Bank Zrt. és az MKB Bank Nyrt. 2022. március 31-i egyesülésével kapcsolatban. A két pénzintézet lakossági és vállalati ügyfelei számos kommunikációs csatornán minden változásra kiterjedő tájékoztatást kapnak a következő hetekben, beleértve az április 1. és 4. közötti átállási hétvégével kapcsolódó tudnivalókat is.

Nagyobb fiókhálózat, megszokott magas színvonalú ügyfélkiszolgálás

Az egyesült MKB Bank 66 városban, összesen 143 bankfiókkal és 184 ATM-mel lesz jelen, ezzel az ügyfeleknek a korábbinál több helyszínen biztosítják a személyes ügyintézést és a megszokott magas minőségű kiszolgálást. Az egyesült bank az indulásától teljesen egységes termék- és szolgáltatáspalettát fog kínálni, egységes árazással és értékajánlattal.

A korábbi Budapest Bank fiókok arculata is megváltozik, és részben vagy egészben a jogutód MKB Bank logójával és egyéb arculati elemeivel működnek tovább. Valamennyi korábban megszokott kommunikációs csatornán (internetbankon, mobilappon, számlakivonaton, postai vagy elektronikus levélben stb.) is majd az MKB Bank saját adataival és logójával találkozhatnak az ügyfelek.

Tart az ügyfelek részletes tájékoztatása

2022. április 4-én az egyesült MKB Bank Nyrt. bankszünnapot tart, ezen a napon bankfiókjaink (a korábbi Budapest Bank Zrt., és a meglévő MKB Bank Nyrt. fiókok) zárva lesznek. A bankszünnapra az egyesülés miatt felmerülő technikai és informatikai átállások zavartalan lebonyolítása érdekében kerül sor.

Az ügyfelek az átállási hétvégével kapcsolatos tudnivalókról a bankszámlakivonataik mellé csatolt levelekből, elektronikus levelekből, a Budapest Bank és az MKB Bank honlapjain és közösségi média felületein, a vállalatcsoport szakértőinek sajtónyilatkozataiból, valamint személyes kapcsolattartóikon és az ügyfélszolgálaton keresztül egyaránt tájékozódhatnak.

„A Budapest Bank és MKB Bank egyesülésével járó informatikai és technikai átállások több rendszerünk működését is érinteni fogják, így elengedhetetlennek tartjuk, hogy ügyfeleink megfelelő tájékoztatást kapjanak ezzel kapcsolatban. Azért tettük hétvégére az átállást, hogy ügyfeleink ebből minél kevesebbet érezzenek, és ezt a most induló tájékoztató kampányunkkal is maximálisan segíteni kívánjuk. A www.budapestbank.hu és www.mkb.hu weboldalakon folyamatosan megtalálják a legfrissebb információkat, de ügyfeleinket más csatornákon, így például e-mailben is megkeressük. Arra kérjük tehát a Budapest Bank és MKB Bank ügyfeleit, hogy kövessék figyelemmel a bank által küldött kommunikációkat a következő hetekben” – mondta Egerszegi Ádám, a Magyar Bankholding transzformációért felelős vezérigazgató helyettese.

Az ország legmodernebb, magyar tulajdonú bankja épül

A 2023-ban megvalósuló teljes működési fúzió eredményeként mérlegfőösszeg alapján Magyarország második legnagyobb kereskedelmi bankja jön létre. Az épülő szuperbank rugalmas, nemzetközileg is élenjáró digitális megoldásokat vezet be: jelenleg egy olyan új, digitális banki platformot fejlesztenek, amely korszakváltást jelent mind a technológia, mind az ügyfélélmény tekintetében. Az egyes termékek közötti átjárás és azok kombinálása sokkal egyszerűbbé, a konstrukciók pedig még inkább személyre szabhatóvá válnak.

A létrejövő nagybank a teljes piaci spektrum lefedését és minden ügyfélszegmens kiszolgálását célozza, miközben jelentős hangsúlyt kap a lakossági, mikro-, kis- és középvállalati, valamint agrár ügyfeleinek nyújtandó új, modern, kedvező árazású termék- és szolgáltatási paletta biztosítása is.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS