Bővülnek az ügyfelek lehetőségei, sikeresen lezárult a Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése

Bővülnek az ügyfelek lehetőségei, sikeresen lezárult a Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése
2022. 04. 06., 17:41

Lezajlott a Magyar Bankholding két tagbankja, a Budapest Bank és az MKB Bank egyesüléséhez kapcsolódó technikai és informatikai átállás. Az egyesült MKB Bank április 5-étől 66 városban, összesen 143 bankfiókkal és 184 ATM-mel szolgálja ki az ügyfeleket. Az egyesülés lezárulásával újabb mérföldkőhöz ért a magyar pénzügyi piacon meghatározó szerepet betöltő, egységes bank létrehozására irányuló építkezés, amelynek következő állomása a Takarékbank integrálása. Az átállásnak és a rendszerek ismételt, biztonságos üzembe helyezésének köszönhetően az MKB Bank szolgáltatásai zavartalanul működnek, és a bankfiókok is a szokásos nyitvatartás szerint várják az ügyfeleket.

Az egyesült MKB Bank 66 városban, összesen 143 bankfiókkal és 184 ATM-mel van jelen, ezzel az ügyfeleknek a korábbinál több helyszínen biztosítja a személyes ügyintézés lehetőségét. A továbbiakban betéti bankkártyával országosan közel 1.100 helyszínen, az egyesült MKB Bank mellett a Takarékbank automatáiból is vehető fel készpénz a saját banki ATM készpénzfelvételi díjjal megegyező díjért.

„Két stabil, kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtó, magyar tulajdonú hitelintézet egyesítésével, rekord idő alatt sikeresen megvalósítottuk a történelmi jelentőségű hármas bankfúzió egyik legnagyobb lépését. A terveknek megfelelően folytatjuk a munkát a Takarékbank csatlakozására való felkészüléssel, valamint merőben új ügyfélélményt nyújtó digitális szolgáltatásaink bevezetésével" – nyilatkozta dr. Barna Zsolt, a Magyar Bankholding Zrt. és az MKB Bank Nyrt. elnök-vezérigazgatója.

A korábbi Budapest Bank-fiókok arculata megváltozott, és a jogutód MKB Bank logójával és egyéb arculati elemeivel működnek tovább. A Budapest Bank 14 korábbi – 4 fővárosi és 10 vidéki – fiókjánál tapasztalhatnak az ügyfelek teljes imázsváltást. Az MKB Bank továbbá újra megnyitotta átalakított, 500 négyzetméteres fiókját a GoBuda Mall bevásárlóközpontban.

Valamennyi ügyintézési és kommunikációs csatornán – az internetbankban, a mobilapplikációban, a számlakivonatokon, a postai és elektronikus leveleken – is az MKB Bank adataival és logójával találkozhatnak a Budapest Bank korábbi ügyfelei.

Építkezés, stabil alapokon

Az MKB Csoport a 2021-es pénzügyi évet 77,7 milliárd forint egyszeri tételektől megtisztított, korrigált adózott eredménnyel zárta, amivel története legkiemelkedőbb eredményét érte el. Mérlegfőösszege egy év alatt több mint 19 százalékkal gyarapodott, az év végén meghaladta a 3.300 milliárd forintot. A Budapest Bank szintén az előzetes terveken felül teljesített 2021-ben, mérlegfőösszege 7 százalékkal, 2.530 milliárd forint fölé emelkedett.

A Magyar Bankholding csoport a hazai pénzügyi piac meghatározó, tisztán magyar tulajdonú szereplője. Piacvezető a vállalati szegmensben, azon belül a nemzetgazdasági szempontból kiemelten fontos mikro-, kis- és középvállalati szektor hitelezésében. Az agrár- és élelmiszer-ipari üzletága összesített 25 százalékos piaci részesedéssel szintén a piac első számú szereplője. A csoport lízing területen is piacvezető összesített állomány alapján, 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedéssel.

(Az MKB fotóján: dr. Barna Zsolt)

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS