Termékinnovációs versenyt hirdet a Spar

2019. 06. 13., 16:15

Június 27-én indul a Hungaricool SPAR innovációs verseny az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával. A SPAR a hazai kereskedelemben egyedülálló kezdeményezésének két hónapja során újszerű, ötletgazdag, a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, a magyarországi piacon már fellelhető, de kiskereskedelmi hálózatban még nem kapható élelmiszertermékeket keres. A pályázat útján kiválasztott nyertes áruk jövőre az INTERSPAR áruházak polcaira kerülnek.

„A SPAR Magyarország alapítása óta aktívan segíti a magyar termékek piacra jutását. A vállalat mindig fontosnak tartotta, hogy a termékkínálata kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók. A magyar áruk preferálását bizonyítja, hogy a vállalat hazai beszállítóinak aránya igen magas, 95%-ban hazánkban működő vállalkozások árucikkeit forgalmazzuk, egyes termékcsoportok esetében pedig kizárólag Magyarországon előállított termékek kerülnek a polcokra. A minőségi magyar élelmiszerek egyre nagyobb teret nyernek az áruházainkban, ezáltal járulunk hozzá a hazai agrárium és feldolgozóipar fejlődéséhez. Az idén meghirdetett Hungaricool SPAR innovációs verseny az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával is ezt a célt szolgálja, amelynek köszönhetően jövőre több új és eredeti magyar élelmiszertermékkel találkozhatnak hipermarketeink vásárlói” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A 2019. június 27-től augusztus 24-ig tartó pályázatra innovatív, újszerű – összetevőiben, előállításában, csomagolásában egyedi, vagy egészségbarát megoldásokat alkalmazó –, ötletgazdag, a fenntarthatóságot lehetőség szerint szem előtt tartó, a magyarországi piacon már fellelhető, de kiskereskedelmi hálózatban még nem kapható élelmiszertermékekkel lehet jelentkezni. A kiíráson a vonatkozó magyar jogszabályok szerint működő, bejegyzett vállalkozások indulhatnak, amelyek legalább egy lezárt üzleti évvel és legalább 10-300 millió forint éves árbevétellel rendelkeznek.

A termékek versenyében a csomagolás kapcsán azt is figyelembe veszik, hogy az mennyire környezettudatos, illetve mennyire követi a fogyasztói trendeket, alkalmazkodik a különböző igényekhez.

A beérkezett ajánlatokat egy szakmai zsűri vizsgálja meg először, amely kiválasztja a legjobbnak ítélt maximum 20 terméket vagy termékcsaládot. Az érdemesnek talált élelmiszer-innovációk a 2019-es Országos Mezőgazdasági Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) rendezvényén fognak versenyezni egymással szeptember 26-29-e között. Az itt legjobbnak bizonyuló maximum tíz termék – vagy termékcsalád –, egy az áruházlánci beszállítói tevékenységre felkészítő féléves mentorprogramot követően 2020. április 23-tól az INTERSPAR áruházak polcaira kerül. Az innovációs verseny nyertesei a SPAR Magyarország 34 hipermarketjének polcaira bekerülve remek lehetőséget kapnak, hogy áruikat szerte az országban a hazai vásárlóközönséggel minél jobban megismertessék. Ezen kívül, a tíz legjobbnak ítélt terméket vagy termékcsaládot előállító vállalkozás  egy-egy alkalommal ingyenesen jelenhet meg valamely, az Agrármarketing Centrum 2021-es kiállítási naptárában szereplő európai kiállításon, amelyen a megjelenési költségeket a Társaság vállalja át.

A SPAR azokat az újonnan induló vagy új termékfejlesztésekkel piacra készülő vállalkozásokat karolja fel az egyedülálló kezdeményezés során, amelyek a pályázati kiírás szerinti innovatív termékek gyártását tűzték ki célul. Az Agrármarketing Centrum a kezdeményezéssel a hazai élelmiszeripari kis- és középvállalkozói szektor innovációs tevékenységét szeretné ösztönözni, az exportképes élelmiszeráruk körét igyekszik bővíteni, illetve mindezek által a teljes magyar élelmiszeripari kivitelt kívánja támogatni. A SPAR pedig olyan kisebb magyar cégek érvényesülését szeretné elősegíteni az együttműködési lehetőség – a rendszeres beszállítói partnerség – felajánlásával, amelyek minőségi és versenyképes termékek előállítására képesek.

A verseny hivatalos weboldala: http://www.hungaricool.hu/

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS