Összefogott a RAVAK és a Nagycsaládosok Országos Egyesülete

2021. 05. 17., 16:00

Közös pályázatot írt ki a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és a RAVAK Hungary Kft.: a fürdőszoba-felszereléseket gyártó vállalat kádakat ajánl fel a NOE tagcsaládok számára. Azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akik belátható időn belül nem tudnák felújítani a fürdőszobájukat. Az egyesület fontosnak tartja, hogy a piaci szereplőkkel együttműködve minél több területen segítséget tudjon nyújtani a nagycsaládosoknak.

Május 13-tól lehet jelentkezni a Nagycsaládosok Országos Egyesülete és a RAVAK Hungary Kft. által kiírt pályázatra, amelynek keretében tíz családot segítenek hozzá fürdőszobájuk felújításához egy-egy káddal, kádlábbal és lefolyó szerelvényekkel. A nyertes családok a fürdőszoba-felszereléseket gyártó vállalat öt termékéből választhatnak majd.

A pályázatnak két alap feltétele van. Az egyik, hogy a pályázó legalább két éve legyen tagja a Nagycsaládosok Országos Egyesületének, vagy a NOE valamelyik helyi szervezetének és 2021. évre legyen rendezett tagdíja. A másik, hogy csatoljon ajánlást a NOE helyi szervezetének egyesület- vagy csoportvezetőjétől, egyéni tagok esetében pedig vagy a védőnőtől, a családsegítőtől, az önkormányzattól vagy egy egyházi közösség vezetőjétől.

A noe.hu oldalról elérhető jelentkezési űrlaphoz csatolni kell az ajánlólevelet és a fürdőszoba jelenlegi állapotáról készült fényképet. A beérkezett pályázatokat Bíráló Bizottság bírálja el.

A kádat a nyertes pályázó a hozzá legközelebb eső megyeszékhely RAVAK partnerüzletében tudja átvenni, a családnak vállalnia kell a szállítás megszervezését.

Érdeklődőben nem lesz hiány

Kardosné Gyurkó Katalin
, a Nagycsaládosok Országos Egyesületének elnöke a pályázat kiírása kapcsán arról beszélt, a nagycsaládosok életében a koronavírus-járvány nem is annyira az összezártság miatt jelentett problémát, hanem sokkal inkább amiatt, hogy nem találkozhattak a szeretteikkel, az unokákat nem láthatta a nagyszülő, a barátok is ritkán, online tarthatták velük a kapcsolatot.

„Azt hiszem, hogy az anyukákra hárult a legnehezebb teher, hiszen több gyermekre kellett főzni, mosni, miközben tanulni is kellett velük. A kialakult helyzet arra mégis jó volt, hogy most még jobban megismerhették egymást az egy fedél alatt élő családtagok, a testvérek is többet voltak együtt, apa és anya is több időt fordított a gyermekekre” – fogalmazott.

Mint mondta, az egyesület fontosnak tartja, hogy a piaci szereplőkkel együttműködve minél több területen segítséget tudjon nyújtani a nagycsaládosoknak. A fürdőszoba az a hely, amelynél rendkívül fontos a minőség, a higiénia és nemcsak a járvány időszakában. Tapasztalataik szerint éppen ezért is érdeklődőben nem lesz hiány a pályázaton. Kardosné Gyurkó Katalin egyúttal megköszönte az együttműködést a RAVAK Hungary Kft.-nek.

Vajányi László, a fürdőszoba-felszereléseket gyártó vállalat cégvezetője azt mondta, cégük többféle megoldást is kínál az otthonteremtési program kapcsán, de évek óta támogatnak kórházakat és a Rejtett Kincsek Down Egyesületet – most ezt a CSR tevékenységüket bővítették ki a pályázattal.

„Azoknak a családoknak szeretnénk segíteni, akik valamilyen oknál fogva nem vehetnek részt az otthonfelújítási programban és belátható időn belül nem tudják felújítani a fürdőszobájukat. A szándékunkkal partnerre találtunk a Nagycsaládosok Országos Egyesületében, akikkel azonnal megvolt az összhang és ezáltal 10 családnak tudunk majd segítséget nyújtani” – mondta.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS