Új designnal élesítették az ország legújabb online termelői piacát

2021. 09. 08., 17:30

A fogyasztói visszajelzések és a megrendelések száma alapján minden várakozást felülmúló tesztüzem végével élesben is elindult Magyarország legújabb online termelői piaca. A Közért+ online webshopja szeptember 6-tól megújult felületen várja a vásárlókat, akik a korábbinál jóval szélesebb termékkínálatból válogathatnak. A megnövelt raktárkapacitásnak köszönhetően a kozertplusz.hu bővítette kiszállítási területét is.

Március elejével kezdődött el Magyarország legújabb online termelői piacának tesztüzeme. A kozertplusz.hu szolgáltatásai iránt az elmúlt fél évben országszerte komoly érdeklődés mutatkozott, a megrendelések száma hónapról hónapra dinamikusan növekedett, az értékesítés volumene a tervek szerint meg fogja közelíteni a nagyobb kereskedelmi láncok online forgalmát.

Dr. Czermann János vezérigazgató arról beszélt, a fogyasztói visszajelzések gyakorlatilag kivétel nélkül pozitívak voltak, hiszen míg a termelő helyett egy kalap alatt megoldják a digitalizációt, a minőségbiztosítást, a megfelelő marketinget és a logisztikát is, addig a fogyasztói oldalon ki tudják szolgálni azokat is, akik bár szeretik a termelői árukat, nehezen tudtak mostanáig hozzájutni.

„Rengeteg vásárlónk visszajelzése az, hogy a gyerekkori ízeket visszük újra házhoz. Az ilyen visszacsatolások megerősítettek bennünket abban a hitben, hogy jó úton haladunk és kétszer akkora intenzitással folytattuk az elkezdett munkát. Sokat tanultunk az elmúlt időszakban és meggyőződtünk róla, hogy jelentős igény mutatkozik a magyar háztartásokban a magyar termékek iránt. Érdekelt minket az emberek véleménye, ezért minden építő kritikát beépítettünk a rendszerbe, hogy minél magasabb színvonalon tudjuk kielégíteni a vásárlóink igényeit” – fogalmazott.

Nyomon követhető termékek és nagy nyitási akció

A tesztüzem idején 300 termékből lehetett válogatni hazánk legújabb termelői piacán, ezt 1500 féle árura bővítették ki szeptember elejére, a közeljövőben pedig 5000-6000 termékből álló sortiment kialakítását tűzték ki célul, melyek között már a nagyobb magyar brandek is megtalálhatók lesznek a termelői áruk mellett.

Jelentősen nőtt a kiszállítási terület is. Budapest, Pest megye és az M1-es és M5-ös autópálya vonala mellett már a Balaton, a Velencei-tó és Székesfehérvár térségében is kiviszik a megrendelt csomagokat, de a termékek egy része az ország teljes területéről elérhetővé válik a következő időszakban.

Az eddigi egy telephely helyett hamarosan három raktárból szolgálják ki a vevőiket: a Közért+ Kiskőrös mellett Győrben és Pest megyében is megkezdte a logisztikai központok fejlesztését, a további raktárak jelentősen növelik a forgatható áruk mennyiségét, és gyorsítják logisztikai folyamatokat.

„Árban nagyon versenyképesek vagyunk, aminek oka, hogy míg a hipermarketek esetében a termelők rossz alkupozícióba kerülnek, volumenkötelezettségük van és ezáltal a töredéke marad náluk a reális eladási árnak, addig a Közért+ a rövid ellátási láncnak, és a kereskedelmi stratégiájának köszönhetően a termelők, beszállítók számára kedvezőbb beszerzési árakat tud biztosítani, mint a legtöbb kereskedelmi szereplő. Mi közvetlenül a termelőtől a fogyasztóhoz visszük az összeállított csomagokat és szerényebb haszonkulccsal dolgozunk, így vásárlóink is versenyképes árakon érhetik el a termékeket. Arra törekszünk, hogy egyedülálló módon nálunk a beszállító és a vásárló is jól járjon!” – értékelt dr. Czermann János.

A győri Széchenyi István Egyetem szakmai mentorálásával indult projekt a Digitális Agrár Stratégia végrehajtása körében, a Digitális Termelői Piac program részeként valósulhat meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS