Igazi sláger volt a tévé az eMAG-nál a Black Friday-n, de két kocsit is vettek

2019. 11. 26., 15:45

Rekord növekedést jegyezhet az eMAG.hu a kártyás vásárlások tekintetében az év legjobban várt e-kereskedelmi eseményén, a Black Friday-n: a tavalyi 40 ezer fő után idén több mint 70 ezer vásárló választotta ezt a fizetési módot. Az idei Black Fridayt 250 000 eladott termékkel zárta az eMAG és 1400 Marketplace-partnere.

„Az idei eMAG Black Friday rámutatott, hogy a vásárlók megbíznak az eMAG-ban és az online fizetésben, mára egyértelművé vált, hogy ezek a megoldások nem csak egyszerűbbek, de teljesen biztonságosak is. Ezen felül kiemelt érdeklődés övezte az olyan különleges termékeket is, mint az utazási csomagok és repülőjegyek, rámutatva, hogy a magyarok szeretnek az utazásba, új élményekbe, új úti célok megismerésébe fektetni” – foglalta össze tapasztalatait Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

A Black Friday legforgalmasabb időszakában egyszerre több, mint 184 ezer látogató böngészte az oldalt. Az arany másodperc 7:09:49-kor volt volt, ekkor 298 termék talált gazdára. A nap során beérkező 2,75 millió látogatás 71 százaléka mobilról érkezett, ami bizonyítja, hogy az emberek az egyszerűen használható, térben és időben kötetlen megoldásokat részesítik előnyben. Egy nap alatt összegyűlt a platformon 33,6 millió oldalletöltés, amelynek jelentős része annak a több mint 28 ezer vásárlónak köszönhető, akik először vásároltak az eMAG.hu-n.

A három legnagyobb értékű rendelés Budapestről (1,3 millió forint), Hatvanból (1,197 millió forint) és szintén Budapestről (1,189 millió forint) érkezett. A különleges termékek eladási rangsorát az utazási csomagok (877 db), a repjegyek (95 db) és az élménycsomagok (57 db) vezették. Ezen felül két személyautó is gazdára talált az idei eMAG Black Friday során: egy 100 lóerős Lada Vesta SW Cross Lux M/T típusú és egy szintén 100 lóerős Lada Vesta Kombi Comfort M/T.

A megrendelt termékek kategóriánként összesítve:

  • Televíziók: több mint 9 500 db
  • Laptopok: több mint 4 900 db
  • Mobiltelefonok: több mint 7 700 db
  • Háztartási kisgépek: több mint 16 800 db
  • Háztartási nagygépek: több mint 11 900      db
  • Bútorok és matracok: több mint 5 700 db
  • Szépségápolás: több mint 26 800 db
  • Játékok és baba-mama: több mint 35 900 db
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS