Igazi sláger volt a tévé az eMAG-nál a Black Friday-n, de két kocsit is vettek

2019. 11. 26., 15:45

Rekord növekedést jegyezhet az eMAG.hu a kártyás vásárlások tekintetében az év legjobban várt e-kereskedelmi eseményén, a Black Friday-n: a tavalyi 40 ezer fő után idén több mint 70 ezer vásárló választotta ezt a fizetési módot. Az idei Black Fridayt 250 000 eladott termékkel zárta az eMAG és 1400 Marketplace-partnere.

„Az idei eMAG Black Friday rámutatott, hogy a vásárlók megbíznak az eMAG-ban és az online fizetésben, mára egyértelművé vált, hogy ezek a megoldások nem csak egyszerűbbek, de teljesen biztonságosak is. Ezen felül kiemelt érdeklődés övezte az olyan különleges termékeket is, mint az utazási csomagok és repülőjegyek, rámutatva, hogy a magyarok szeretnek az utazásba, új élményekbe, új úti célok megismerésébe fektetni” – foglalta össze tapasztalatait Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

A Black Friday legforgalmasabb időszakában egyszerre több, mint 184 ezer látogató böngészte az oldalt. Az arany másodperc 7:09:49-kor volt volt, ekkor 298 termék talált gazdára. A nap során beérkező 2,75 millió látogatás 71 százaléka mobilról érkezett, ami bizonyítja, hogy az emberek az egyszerűen használható, térben és időben kötetlen megoldásokat részesítik előnyben. Egy nap alatt összegyűlt a platformon 33,6 millió oldalletöltés, amelynek jelentős része annak a több mint 28 ezer vásárlónak köszönhető, akik először vásároltak az eMAG.hu-n.

A három legnagyobb értékű rendelés Budapestről (1,3 millió forint), Hatvanból (1,197 millió forint) és szintén Budapestről (1,189 millió forint) érkezett. A különleges termékek eladási rangsorát az utazási csomagok (877 db), a repjegyek (95 db) és az élménycsomagok (57 db) vezették. Ezen felül két személyautó is gazdára talált az idei eMAG Black Friday során: egy 100 lóerős Lada Vesta SW Cross Lux M/T típusú és egy szintén 100 lóerős Lada Vesta Kombi Comfort M/T.

A megrendelt termékek kategóriánként összesítve:

  • Televíziók: több mint 9 500 db
  • Laptopok: több mint 4 900 db
  • Mobiltelefonok: több mint 7 700 db
  • Háztartási kisgépek: több mint 16 800 db
  • Háztartási nagygépek: több mint 11 900      db
  • Bútorok és matracok: több mint 5 700 db
  • Szépségápolás: több mint 26 800 db
  • Játékok és baba-mama: több mint 35 900 db
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  Rovathírek: GUSTO

Világszerte egyre erőteljesebb trend az állati eredetű élelmiszerek fogyasztásának csökkentése, azaz az átállás – teljes egészében vagy részben – a növényi eredetű táplálkozásra.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS