Igazi sláger volt a tévé az eMAG-nál a Black Friday-n, de két kocsit is vettek

2019. 11. 26., 15:45

Rekord növekedést jegyezhet az eMAG.hu a kártyás vásárlások tekintetében az év legjobban várt e-kereskedelmi eseményén, a Black Friday-n: a tavalyi 40 ezer fő után idén több mint 70 ezer vásárló választotta ezt a fizetési módot. Az idei Black Fridayt 250 000 eladott termékkel zárta az eMAG és 1400 Marketplace-partnere.

„Az idei eMAG Black Friday rámutatott, hogy a vásárlók megbíznak az eMAG-ban és az online fizetésben, mára egyértelművé vált, hogy ezek a megoldások nem csak egyszerűbbek, de teljesen biztonságosak is. Ezen felül kiemelt érdeklődés övezte az olyan különleges termékeket is, mint az utazási csomagok és repülőjegyek, rámutatva, hogy a magyarok szeretnek az utazásba, új élményekbe, új úti célok megismerésébe fektetni” – foglalta össze tapasztalatait Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

A Black Friday legforgalmasabb időszakában egyszerre több, mint 184 ezer látogató böngészte az oldalt. Az arany másodperc 7:09:49-kor volt volt, ekkor 298 termék talált gazdára. A nap során beérkező 2,75 millió látogatás 71 százaléka mobilról érkezett, ami bizonyítja, hogy az emberek az egyszerűen használható, térben és időben kötetlen megoldásokat részesítik előnyben. Egy nap alatt összegyűlt a platformon 33,6 millió oldalletöltés, amelynek jelentős része annak a több mint 28 ezer vásárlónak köszönhető, akik először vásároltak az eMAG.hu-n.

A három legnagyobb értékű rendelés Budapestről (1,3 millió forint), Hatvanból (1,197 millió forint) és szintén Budapestről (1,189 millió forint) érkezett. A különleges termékek eladási rangsorát az utazási csomagok (877 db), a repjegyek (95 db) és az élménycsomagok (57 db) vezették. Ezen felül két személyautó is gazdára talált az idei eMAG Black Friday során: egy 100 lóerős Lada Vesta SW Cross Lux M/T típusú és egy szintén 100 lóerős Lada Vesta Kombi Comfort M/T.

A megrendelt termékek kategóriánként összesítve:

  • Televíziók: több mint 9 500 db
  • Laptopok: több mint 4 900 db
  • Mobiltelefonok: több mint 7 700 db
  • Háztartási kisgépek: több mint 16 800 db
  • Háztartási nagygépek: több mint 11 900      db
  • Bútorok és matracok: több mint 5 700 db
  • Szépségápolás: több mint 26 800 db
  • Játékok és baba-mama: több mint 35 900 db
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS