Az e-kereskedelemre építenek a romániai cégek

2019. 03. 04., 10:15

Nyitniuk kell a külföldi piacok felé is az online értékesítéssel foglalkozó romániai cégeknek ahhoz, hogy tartani tudják a lépést a piacon is egyre nagyobb számban jelen levő külföldi webáruházakkal.

A határon átnyúló e-kereskedelem lehet a kitörési lehetőség a cégek számára – a PayU online fizetési szolgáltatásokat nyújtó platform előrejelzése szerint a romániai e-kereskedelem már idén meghaladja a 4,5 milliárd eurót – írja a Krónika.

„A romániai kereskedőknek naprakészeknek kell lenniük az új trendekkel, a határokon átnyúló online kereskedelem pedig az egyik legfontosabb ezek közül. Ez az a mód, amivel akár 50 százalékkal is növelni tudják eladásaikat” – tanácsolja Marius Costin, a PayU Románia vezetője.

Egy nemrég nyilvánosságra hozott felmérés azt mutatja, hogy a cégek 66 százalékának áll szándékában új piacokat meghódítani. Egy másik fontos trend a PayU becslései szerint, hogy a vevők a vásárlási tapasztalataik alapján kezdik megkülönböztetni a cégeket.

Az Accenture nemzetközi tanácsadócég jelentésében közzétett adatok szerint a brandet váltó fogyasztók 41 százaléka a személyre szabott ajánlat hiánya miatt tette ezt, 50 százalék pedig azt mondja, hogy negatív vásárlási tapasztalat miatt döntött a váltás mellett.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS