Az e-kereskedelemre építenek a romániai cégek

2019. 03. 04., 10:15

Nyitniuk kell a külföldi piacok felé is az online értékesítéssel foglalkozó romániai cégeknek ahhoz, hogy tartani tudják a lépést a piacon is egyre nagyobb számban jelen levő külföldi webáruházakkal.

A határon átnyúló e-kereskedelem lehet a kitörési lehetőség a cégek számára – a PayU online fizetési szolgáltatásokat nyújtó platform előrejelzése szerint a romániai e-kereskedelem már idén meghaladja a 4,5 milliárd eurót – írja a Krónika.

„A romániai kereskedőknek naprakészeknek kell lenniük az új trendekkel, a határokon átnyúló online kereskedelem pedig az egyik legfontosabb ezek közül. Ez az a mód, amivel akár 50 százalékkal is növelni tudják eladásaikat” – tanácsolja Marius Costin, a PayU Románia vezetője.

Egy nemrég nyilvánosságra hozott felmérés azt mutatja, hogy a cégek 66 százalékának áll szándékában új piacokat meghódítani. Egy másik fontos trend a PayU becslései szerint, hogy a vevők a vásárlási tapasztalataik alapján kezdik megkülönböztetni a cégeket.

Az Accenture nemzetközi tanácsadócég jelentésében közzétett adatok szerint a brandet váltó fogyasztók 41 százaléka a személyre szabott ajánlat hiánya miatt tette ezt, 50 százalék pedig azt mondja, hogy negatív vásárlási tapasztalat miatt döntött a váltás mellett.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS