Az Alza.hu-t választották 2019 Ország Boltjává a Webplázák kategóriában

2020. 02. 26., 19:00

Első díjat nyert az Alza.hu Webpláza kategóriában Magyarország egyik legtekintélyesebb versenyén.

Idén immár kilencedik alkalommal adták át az Árukereső.hu árösszehasonlító-oldal szervezésében az Ország Boltja minőségi és népszerűségi díjait. A verseny 14 kategóriában zajlik termékcsoportok szerint.

A minőségi díjak közé tartozó webpláza kategóriában, amelyben az Alza.hu elnyerte az első helyet, a legnagyobb forgalmú és legszélesebb választékot kínáló internetes kereskedők versenyeznek, a verseny kizárólag valódi vásárlók értékelésén alapul. A győztes a minőségi kategóriában az a webáruház, amelyik az év folyamán a legjobb minősítést kapja a vásárlóktól.

„Óriási örömünkre szolgál, hogy ilyen kiemelkedő eredményt értünk el a magyarországi internetes kereskedelemre jellemző nagyon erős versenyben. Nagyra értékeljük a vásárlók bizalmát, és továbbra is arra törekszünk, hogy a legjobb választékot, a legjobb weboldalt, minőségi ügyfélszolgálatot és a leggyorsabb kiszállítást biztosítsuk számukra. Szolgáltatásunk kiemelt része a legújabb technológiával felszerelt Róbert Károly körúti modern Showroomunk is, ahol a vásárlás valódi élmény az odalátogatók számára.  Nem kérdés, hogy jövőre is az élen szeretnénk végezni vásárlóink elégedettségét és bizalmát továbbra is kiérdemelve” – mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője.

Az Alza.hu másodszor nevezett be az Ország Boltja versenybe. Tavaly kategóriájában a második helyet szerezte meg. Az Alza-csapat munkájának köszönhető ügyfélközpontúság, szélesebb választék, minőségi szolgáltatás és magas színvonalú ügyfélszolgálat révén ezúttal már a legrangosabb díjat érdemelte ki a webáruház.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 04., 09:04
Az előző hónaphoz viszonyítva 0,5 százalékkal csökkent, az egy évvel korábbitól – a munkanapok számát figyelembe véve – 4,1 százalékkal maradt el az ipari termelés volumene 2024. augusztusban. Az ipari termelés az év első nyolc hónapjában 3,8 százalékkal volt kisebb, mint 2023 azonos időszakában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS