Új ügyvezetővel erősített a Candy Hoover Hungary

Új ügyvezetővel erősített a Candy Hoover Hungary
2022. 11. 07., 19:43

A Candy Hoover Hungary élén augusztus óta Rózsa Márton áll, aki ambiciózus terveket fogalmazott meg a közeljövővel kapcsolatban.

A meghatározó hazai háztartási készülék forgalmazók között számontartott Candy Hoover Hungary Kft.-t augusztustól új ügyvezető, Rózsa Márton irányítja, aki korábban a Samsung Electronics Magyar Zrt. fogyasztói elektronikai üzletágat vezette.

A társaság első embere dinamikus fejlődési pályát tűzött ki a vállalat elé. Ennek kiemelt állomása az amerikai és az ázsiai prémium háztartásigép-piac elsőszámú szereplőjének, a Haier márkának a hazai, jövő év első felében történő bevezetése. A folyamatnak az előkészületei egyébként már javában zajlanak.   

A nagy múltú, olasz gyökerekkel rendelkező Candy 2018 óta a Haier Europe csoport tagja. Anyavállalata, a Haier Group világszerte csaknem 100 000 alkalmazottal és 10 kutatási és fejlesztési központtal rendelkezik, míg a Sanghaji Értéktőzsdén 1993 óta jegyzik a részvényeit. A Haier jelenleg a világ elsőszámú márkája a nagy háztartási készülékek piacán és a Fortune Global 500 vállalatok között is megtalálható.

„Nagyon fontos időszak ez a Candy Hoover Hungary életében, hiszen ahosszútávú növekedés fontos pillérjeit rakjuk le. Ez számomra komoly motivációt jelent, mert minidig is szerettem az olyan kihívásokat, amikor a fejlődés és az építkezés volt a fókuszban. Márkabevezetés a legtöbb cég életében ritkán előforduló, éppen ezért nagyon fontos feladat. A gazdasági helyzet kihívásokkal teli, így különösen lényeges, hogy milyen módon készítjük elő és tesszük ezt meg” – hangsúlyozta Rózsa Márton.

A Candy Hoover Kft.-nél emellett az okos, wifi kapcsolattal rendelkező háztartási készülékekben rejlő potenciált is szeretnék a lehető legjobban kihasználni. Ezen a területen ugyanis itthon hatalmas tér van a fejlődésre, s a társaság pedig ebben a szegmensben vezető szerepre törekszik. Ehhez már most is olyan egyedi megoldásaik állnak rendelkezésére, amelyek a háztartási gépek tulajdonosainak teljesebbé teszik a felhasználói élményt.

„Az okoseszközök iránti igény a közeljövőben bizonyosan jelentősen növekszik, sőt, alighanem ez lesz az egyik meghatározó irány. Így, akik a fogyasztói elvárásokra a megfelelő válaszokat tudják adni, azok komoly előnyre tehetnek szert a piaci versenyben” – véli Rózsa Márton. Ezek az okos megoldások egyebek mellett például az energiahatékony működést is támogatják, ami most különösen hangsúlyos kérdés a felhasználók számára.

Azt is tervezik, hogy a magyarországi fogyasztói elektronikai termékeket forgalmazó láncokkal az eddigieknél sokkal szorosabbra fűzzék a kapcsolatot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS