Új e-learning központ indult webáruház tulajdonosoknak

2020. 01. 24., 11:30

Egyre többen ismerik fel, mekkora lehetőség rejlik egy webáruház indításában. Mégis sokaknak alábbhagy a lelkesedése, amikor először szembesülnek a fenntartás költségeivel, a jogi vagy technikai bonyodalmakkal, vagy egyszerűen csak azzal, hogy áruházuk nem hozza a kívánt eredményeket. Nekik nyújtanak segítséget az M. I. Learning Tudásközpont újonnan indult online kurzusai.

Bemutatkozik az első olyan magyarországi e-learning rendszer, ami kifejezetten webáruházak számára lett kifejlesztve. Fő célja a piacon hasznosítható ismeretanyagot adni át azoknak, akik szeretnének kiemelkedőbb eredményeket elérni, nagyobb profitra szert tenni, optimalizálni cégük működését.

A Tudásközpontot az az M.I.Solution Kft. hozta létre, amely fő tevékenységeként egy mesterséges intelligencia szoftvert fejleszt webáruházak számára és közel 100 ügyfele révén óriási információ- és tudásmennyiségre tett szert az utóbbi években a sikeres webshop működtetésének titkairól.

Az online oktatási központ egymástól független, de akár együtt is elvégezhető kurzusokból épül fel: bár még csak most indult az oldal, máris 20 felett jár az oktatóanyagok száma és a legtöbb szakértő személyes konzultációt is kínál. A tervek szerint hamarosan minden kérdésre választ találhatunk a központban, ami csak fölmerülhet egy webáruház életében.

Az egyes kurzusok közt szerepel az online marketing, a jog és az adatvédelem, a pénzügyek, az adózás és üzletfejlesztés, az optimalizálás és logisztika – ezek a videós oktatóanyagok külön-külön is megvásárolhatók az igényeinktől függően. Bármelyiket válasszuk is, olyan, azonnal alkalmazható gyakorlati tudáshoz jutunk, amivel felturbózhatjuk a webáruházunk teljesítményét, javíthatjuk a konverziós mutatóinkat és számtalan érdeklődőt vonzhatunk a weboldalunkra. Mindezt a maguk területén jól ismert szakemberektől sajátíthatjuk el!

De mi a helyzet, ha frissen nyitottuk meg webshopunkat, és egyelőre még nehezen igazodunk el a különböző feladatok útvesztőjében? Ebben az esetben is érdemes belevágni a kurzusokba, hiszen itt elsajátíthatjuk a lényeges alapismereteket: megtudhatjuk többek közt, mitől lesz hatékony egy e-mail marketing kampány, hogyan optimalizáljuk a költségeinket, vagy épp milyen jogi hibákat érdemes elkerülni.

Profiktól tanulhatunk minden területen

Az oktatók ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik sallangok helyett azonnal hasznosítható, gyakorlati tudást adnak a webáruház-üzemeltetők kezébe. Ráadásul nemcsak a kurzusok száma, de az oktatói kör is folyamatosan bővül: egyre több elismert szakértő osztja meg tudását a hallgatókkal.

A zárt rendszerű e-learning központba csak regisztráció után tudunk belépni és a kínálatot megtekinteni. Hogy előre képet kapjunk az oktatóanyagok lényegéről, az első videó megtekintése minden kurzus esetében ingyenes! Így könnyen kiválaszthatjuk az érdeklődésünknek megfelelő, vagy a fejlődésünk szempontjából épp legfontosabb kurzusokat.

Ezek egy-egy meghatározott témakörrel foglalkoznak, a cégvezetéstől a SEO-n át a webfejlesztésig, így mindenki azt vásárolhatja meg, ami őt személyesen érdekli, számára a leginkább fontos és hasznos.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS