Idén negyedik alkalommal készíti el az Instagram-használati szokásainkról szóló felmérést a Crane marketingügynökség.
A tavaly publikált Magyar Instagram Körkép (MINK) 3.0 a változó szokásokra és trendekre világított rá az ingyenesen letölthető e-bookban található infografikákban, amelyeket több, mint 5500 magyar instázó válaszai alapján állítottak össze – írja a Kreatív Online.
A Crane idén is kíváncsi, mi változhatott a magyar instázók szokásaiban az elmúlt évben, így újra megkérik a magyar Instagram használókat, hogy április 3-ig nyilatkozzanak a képfeltöltési és követési szokásaikról. A Magyar Instagram Körkép negyedik kiadását várhatóan május elején publikálják. A legfrissebb e-book egyik kiemelt témája az Instán megjelenő influencer-jelenség lesz.
A MINK 3.0 e-book-ban megjelentek szerint a fiatal felnőttek átvették a hatalmat az Instagramon, akik bár a márkák jelenlétét díjazzák, ám a reklámokat idegesítőnek tartják. Érdekesség, hogy a korábbiaktól eltérően ritkábban posztolnak, inkább havonta, mint hetente.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.