Ha van véleménye az instázásról, még kitöltheti a kérdőívet

2019. 03. 30., 15:00

Idén negyedik alkalommal készíti el az Instagram-használati szokásainkról szóló felmérést a Crane marketingügynökség.

A tavaly publikált Magyar Instagram Körkép (MINK) 3.0 a változó szokásokra és trendekre világított rá az ingyenesen letölthető e-bookban található infografikákban, amelyeket több, mint 5500 magyar instázó válaszai alapján állítottak össze – írja a Kreatív Online.

A Crane idén is kíváncsi, mi változhatott a magyar instázók szokásaiban az elmúlt évben, így újra megkérik a magyar Instagram használókat, hogy április 3-ig nyilatkozzanak a képfeltöltési és követési szokásaikról. A Magyar Instagram Körkép negyedik kiadását várhatóan május elején publikálják. A legfrissebb e-book egyik kiemelt témája az Instán megjelenő influencer-jelenség lesz.

A MINK 3.0 e-book-ban megjelentek szerint a fiatal felnőttek átvették a hatalmat az Instagramon, akik bár a márkák jelenlétét díjazzák, ám a reklámokat idegesítőnek tartják. Érdekesség, hogy a korábbiaktól eltérően ritkábban posztolnak, inkább havonta, mint hetente.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS