A Messengerrel kezd versenybe a Revolut

2022. 11. 07., 19:13

A Revolut üzenetküldő funkcióval bővítette alkalmazását, így már a Facebook Messenger, a Snapchat, a Telegram és a WhatsApp versenytársaként is számon tartják.

A Revolut jelentős mértékben épít a közösségi elemekre alkalmazásában. A felhasználók közötti pénzküldés és fizetési kérelem, valamint a közös számlák egymás közötti szétosztása eddig is egy beszélgetésszerű élményt kínált, főleg a megjegyzésekkel, képekkel és mozgóképekkel kiegészítve – írja a fintech.hu

Az Átutalás felületen bármelyik kontaktot kiválasztva beszélgetést lehet kezdeményezni, mint minden üzenetküldő alkalmazáson.

Elsősorban a pénzügyek megbeszélése végett vezeti be az üzenetküldést a Revolut. Egy felmérésben nyolcezer embert kérdeztek meg pénzügyi szokásaikról az Egyesült Királyságban és az Európai Unióban. A megkérdezettek 67,5 százaléka szerint kényelmetlen pénzről beszélnie másokkal. Az üzenetküldés ezt a problémát enyhítheti.

A Revolut gyakran hangoztatja, hogy szeretne vezető pénzügyi szuperappá válni nemzetközi szinten. Az üzenetküldő funkcióval azonban már a pénzügyen túl az általános szuperappokkal is kezdi felvenni a versenyt.

Bár a Revolut most fizetési szolgáltatásain keresztül serkentheti az üzenetküldést, később megfordulhat a szolgáltatások kapcsolata. Ha abból indulunk ki, hogy az Instagram és a Snapchat képmegosztó és képküldő alkalmazásokból váltak közkedvelt üzenetküldő applikációkká, akkor a Revolutnál sem írható le a chat funkció potenciálját. A népszerűvé váló üzenetküldés fokozhatja majd a többi szolgáltatás kihasználtságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS