A Messengerrel kezd versenybe a Revolut

2022. 11. 07., 19:13

A Revolut üzenetküldő funkcióval bővítette alkalmazását, így már a Facebook Messenger, a Snapchat, a Telegram és a WhatsApp versenytársaként is számon tartják.

A Revolut jelentős mértékben épít a közösségi elemekre alkalmazásában. A felhasználók közötti pénzküldés és fizetési kérelem, valamint a közös számlák egymás közötti szétosztása eddig is egy beszélgetésszerű élményt kínált, főleg a megjegyzésekkel, képekkel és mozgóképekkel kiegészítve – írja a fintech.hu

Az Átutalás felületen bármelyik kontaktot kiválasztva beszélgetést lehet kezdeményezni, mint minden üzenetküldő alkalmazáson.

Elsősorban a pénzügyek megbeszélése végett vezeti be az üzenetküldést a Revolut. Egy felmérésben nyolcezer embert kérdeztek meg pénzügyi szokásaikról az Egyesült Királyságban és az Európai Unióban. A megkérdezettek 67,5 százaléka szerint kényelmetlen pénzről beszélnie másokkal. Az üzenetküldés ezt a problémát enyhítheti.

A Revolut gyakran hangoztatja, hogy szeretne vezető pénzügyi szuperappá válni nemzetközi szinten. Az üzenetküldő funkcióval azonban már a pénzügyen túl az általános szuperappokkal is kezdi felvenni a versenyt.

Bár a Revolut most fizetési szolgáltatásain keresztül serkentheti az üzenetküldést, később megfordulhat a szolgáltatások kapcsolata. Ha abból indulunk ki, hogy az Instagram és a Snapchat képmegosztó és képküldő alkalmazásokból váltak közkedvelt üzenetküldő applikációkká, akkor a Revolutnál sem írható le a chat funkció potenciálját. A népszerűvé váló üzenetküldés fokozhatja majd a többi szolgáltatás kihasználtságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 04., 09:04
Az előző hónaphoz viszonyítva 0,5 százalékkal csökkent, az egy évvel korábbitól – a munkanapok számát figyelembe véve – 4,1 százalékkal maradt el az ipari termelés volumene 2024. augusztusban. Az ipari termelés az év első nyolc hónapjában 3,8 százalékkal volt kisebb, mint 2023 azonos időszakában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS