A Messengerrel kezd versenybe a Revolut

2022. 11. 07., 19:13

A Revolut üzenetküldő funkcióval bővítette alkalmazását, így már a Facebook Messenger, a Snapchat, a Telegram és a WhatsApp versenytársaként is számon tartják.

A Revolut jelentős mértékben épít a közösségi elemekre alkalmazásában. A felhasználók közötti pénzküldés és fizetési kérelem, valamint a közös számlák egymás közötti szétosztása eddig is egy beszélgetésszerű élményt kínált, főleg a megjegyzésekkel, képekkel és mozgóképekkel kiegészítve – írja a fintech.hu

Az Átutalás felületen bármelyik kontaktot kiválasztva beszélgetést lehet kezdeményezni, mint minden üzenetküldő alkalmazáson.

Elsősorban a pénzügyek megbeszélése végett vezeti be az üzenetküldést a Revolut. Egy felmérésben nyolcezer embert kérdeztek meg pénzügyi szokásaikról az Egyesült Királyságban és az Európai Unióban. A megkérdezettek 67,5 százaléka szerint kényelmetlen pénzről beszélnie másokkal. Az üzenetküldés ezt a problémát enyhítheti.

A Revolut gyakran hangoztatja, hogy szeretne vezető pénzügyi szuperappá válni nemzetközi szinten. Az üzenetküldő funkcióval azonban már a pénzügyen túl az általános szuperappokkal is kezdi felvenni a versenyt.

Bár a Revolut most fizetési szolgáltatásain keresztül serkentheti az üzenetküldést, később megfordulhat a szolgáltatások kapcsolata. Ha abból indulunk ki, hogy az Instagram és a Snapchat képmegosztó és képküldő alkalmazásokból váltak közkedvelt üzenetküldő applikációkká, akkor a Revolutnál sem írható le a chat funkció potenciálját. A népszerűvé váló üzenetküldés fokozhatja majd a többi szolgáltatás kihasználtságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS