A biztonságé a főszerep az OTP Mobil új kampányában

2019. 07. 26., 11:00

„Kösd be az öved az online térben is!” szlogennel indított edukációs kampányt a Simple applikációt és a SimplePay online fizetési megoldást fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az elektronikus fizetési módokban rejlő lehetőségekre, illetve bemutassa azok biztonságos használatát.

Legyen szó akár műszaki cikkről, ruháról vagy koncertjegyről, napjainkban már rengetegen az online térben intézik vásárlásaikat. Nagyon sok, a szolgáltatásokba épített, biztonsági megoldás áll rendelkezésre, hogy kockázatmentes fizetést biztosítsanak a kereskedők a vásárlásaink során.

Ahhoz azonban, hogy valóban biztonságban lehessünk az online térben, ismernünk és használnunk kell az esetleges, ránk leselkedő veszélyeket és az ezek kivédésére szolgáló megoldásokat – ezek bemutatására indít edukációs kampányt az OTP Mobil.

Az online vásárlás és mobilfizetés biztonságáért tennünk kell – ahogy autóvezetésnél is csak akkor nyújt védelmet a biztonsági öv, ha bekapcsoljuk azt. Közel 60 éve, 1959-ben vezették be a hárompontos biztonsági övet az autózás területén, aminek használata mára triviálisnak tűnik.

Ennek ellenére sokan a mai napig egyfajta nyűgként élik meg, ahogy az online fizetési lehetőségek megismerését is. Azok között pedig, akik az internetes fizetést választják, előfordul olyan, aki „nem kapcsolja be a biztonsági övét”, vagyis nem használja a modern fizetési megoldások nyújtotta biztonsági lehetőségeket.

„Az OTP Mobil a kampánnyal szeretné elérni, hogy a különböző, mára rutinszerű online és mobilfizetési megoldások használata során a felhasználók ismerjék a biztonsági kockázatokat, és tisztában 

legyenek azokkal a lehetőségekkel, megoldásokkal, amelyekkel kivédhetők az esetleges támadási kísérletek” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója.

A napokban induló edukációs kampány részét képezi egy videósorozat is, amelyben a cég képviselői mellett külső szakértők fogják bemutatni az online fizetés valós kockázatait, és ezek megoldási lehetőségeit.

„Szakembereinkkel megmutatjuk azokat a biztonsági megoldásokat, amelyek a szolgáltatásokba beépülve segítik a felhasználókat. Emellett a videókban olyan szakszavak jelentéseit is tisztázzuk, amelyek a mindennapi közbeszédben is szerepelnek, de jelentésükkel talán mégsem vagyunk egészen tisztában. Ilyen többek között az adathalászat, a VPN vagy éppen az adattárolás”– ismertette a kampány néhány témáját az ügyvezető igazgató.

A kampány során arról is szó lesz, hogy miért és milyen információk cserélnek gazdát egy-egy vásárlási tranzakció során. Mindemellett a kampány részeként az OTP Mobil kutatást végez, amelyben felméri, hogy a lakosságnak milyen félelmei vannak a fizetési megoldásokkal kapcsolatban, illetve mennyire felkészültek azon biztonsági lehetőségekből, amelyekkel egy modern fizetési megoldásnak rendelkeznie kell napjainkban.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS