A biztonságé a főszerep az OTP Mobil új kampányában

2019. 07. 26., 11:00

„Kösd be az öved az online térben is!” szlogennel indított edukációs kampányt a Simple applikációt és a SimplePay online fizetési megoldást fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az elektronikus fizetési módokban rejlő lehetőségekre, illetve bemutassa azok biztonságos használatát.

Legyen szó akár műszaki cikkről, ruháról vagy koncertjegyről, napjainkban már rengetegen az online térben intézik vásárlásaikat. Nagyon sok, a szolgáltatásokba épített, biztonsági megoldás áll rendelkezésre, hogy kockázatmentes fizetést biztosítsanak a kereskedők a vásárlásaink során.

Ahhoz azonban, hogy valóban biztonságban lehessünk az online térben, ismernünk és használnunk kell az esetleges, ránk leselkedő veszélyeket és az ezek kivédésére szolgáló megoldásokat – ezek bemutatására indít edukációs kampányt az OTP Mobil.

Az online vásárlás és mobilfizetés biztonságáért tennünk kell – ahogy autóvezetésnél is csak akkor nyújt védelmet a biztonsági öv, ha bekapcsoljuk azt. Közel 60 éve, 1959-ben vezették be a hárompontos biztonsági övet az autózás területén, aminek használata mára triviálisnak tűnik.

Ennek ellenére sokan a mai napig egyfajta nyűgként élik meg, ahogy az online fizetési lehetőségek megismerését is. Azok között pedig, akik az internetes fizetést választják, előfordul olyan, aki „nem kapcsolja be a biztonsági övét”, vagyis nem használja a modern fizetési megoldások nyújtotta biztonsági lehetőségeket.

„Az OTP Mobil a kampánnyal szeretné elérni, hogy a különböző, mára rutinszerű online és mobilfizetési megoldások használata során a felhasználók ismerjék a biztonsági kockázatokat, és tisztában 

legyenek azokkal a lehetőségekkel, megoldásokkal, amelyekkel kivédhetők az esetleges támadási kísérletek” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója.

A napokban induló edukációs kampány részét képezi egy videósorozat is, amelyben a cég képviselői mellett külső szakértők fogják bemutatni az online fizetés valós kockázatait, és ezek megoldási lehetőségeit.

„Szakembereinkkel megmutatjuk azokat a biztonsági megoldásokat, amelyek a szolgáltatásokba beépülve segítik a felhasználókat. Emellett a videókban olyan szakszavak jelentéseit is tisztázzuk, amelyek a mindennapi közbeszédben is szerepelnek, de jelentésükkel talán mégsem vagyunk egészen tisztában. Ilyen többek között az adathalászat, a VPN vagy éppen az adattárolás”– ismertette a kampány néhány témáját az ügyvezető igazgató.

A kampány során arról is szó lesz, hogy miért és milyen információk cserélnek gazdát egy-egy vásárlási tranzakció során. Mindemellett a kampány részeként az OTP Mobil kutatást végez, amelyben felméri, hogy a lakosságnak milyen félelmei vannak a fizetési megoldásokkal kapcsolatban, illetve mennyire felkészültek azon biztonsági lehetőségekből, amelyekkel egy modern fizetési megoldásnak rendelkeznie kell napjainkban.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS