Még több szolgáltatás költözik a telefonokba

2020. 05. 23., 16:30

Mostantól már valamennyi meglévő lakossági hitelt, befektetést ellenőrizhetik a K&H ügyfelei a mobilbankban. Jelenleg 108 ezer olyan K&H-s ügyfél van, aki valamilyen hitellel rendelkezik a pénzintézetnél és mobilbankot is használ, a megtakarítással rendelkezők közül pedig 30 ezren mobilbank felhasználók is. Ők ezentúl a fejlesztés segítségével könnyen és gördülékenyen tájékozódhatnak mobilbankjukban hiteleik aktuális állásáról, valamint befektetéseikről. Szintlépés történt a biztosításoknál is, a K&H mobilbankján keresztül mostantól már lakásbiztosítást és utasbiztosítást is lehet kötni.

Folytatódnak a K&H digitális fejlesztései, amelynek keretében folyamatosan szélesíti az elektronikus megoldások palettáját. Májustól a K&H több mint százezer ügyfele már a mobilbankon keresztül kaphat számos olyan információt, amit eddig csak az e-bankon keresztül vagy személyes tájékoztatás útján tudhatott meg.

Megmondja az okostelefon

Az érintett ügyfelek ezentúl a mobilbankjukon keresztül bármikor megnézhetik, hol tartanak hitelükkel, legyen szó lakáshitelről, személyi kölcsönről vagy éppen babaváró hitelről. Láthatják, hogy mennyi az aktuális tőketartozásuk, mennyi idő van még a futamidő végéig. Emellett elindíthatják mobilról is a teljesen online személyi kölcsön igénylést is.

Emellett minden érintett ügyfél ellenőrizheti megtakarításainak, befektetéseinek egyenlegét. Jelenleg a K&H-nál közel 650 ezer ügyfél vezet folyó-, vagy megtakarítási számlát, értékpapírszámlával pedig több mint 120 ezren rendelkeznek. Ők, természetesen, ha van mobilbankjuk, mostantól ellenőrizhetik a K&H-s mobilbankon keresztül a betéti számláikat és – ha van – akkor a devizabetéteiket is.  A mobilbankban májustól látható, hogy mikor jár le a lekötött betét, mikor lesz a következő fordulónap, ahogyan az is, hogy a kamatokkal együtt mekkora összeg van az adott betéti számlán. A bank fejlesztésének köszönhetően a befektetések is bekerültek a mobilbankba: a szóban forgó ügyfelek a teljes portfóliójuk értékét, a szabadon elérhető pénz összegét is megnézhetik, emellett természetesen az értékpapírok – legyenek azok forint- vagy devizaalapúak – aktuális értékét külön-külön is megtekinthetik.

„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleink egyre könnyebben, gyorsabban és kényelmesebben tudják intézni a pénzügyeiket. A mobilbankban megjelenő új szolgáltatások is ebben segítenek. Azt látjuk, hogy ügyfeleink egyre nyitottabbak az online megoldások iránt, a koronavírus-járvány pedig még inkább felgyorsította ezt a folyamatot. A K&H 450 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkezett 2019 év végén, és számuk március végére 477 ezerre emelkedett. Közülük a többség, azaz 300 ezren aktív mobilbank-felhasználók. Ráadásul nem csak az ügyfelek száma növekszik, de egyre aktívabbak is ezeken a felületeken” – mondta Árva András, a K&H lakossági ügyfelek szegmens marketing főosztályvezetője.

Pár gombnyomásra a biztonságtól

A K&H mobilbankos fejlesztése a biztosítások terén is mérföldkövet jelent. Májustól az eddiginél még egyszerűbbé és gyorsabbá válik a lakásbiztosítás és az utasbiztosítás megkötése a K&H mobilbankjában. Az érintetteknek számos személyes adatot már nem kell megadniuk, mert a mobilbankba történő belépéssel ezt a rendszer már ismeri és betölti. Kényelmessé válik az első biztosítási díj kiegyenlítése is: csak ki kell választani, melyik K&H-s bankkártyájáról szeretné azt az ügyfél befizetni. A biztosítási kötvényt pedig e-mailen azonnal kézhez kapja az ügyfél.

A lakásbiztosítás és utasbiztosítás mobilbankon keresztül történő megkötését a magyarországi bankok közül elsőként a K&H tette lehetővé, májustól. Ez a lehetőség pedig hozzájárulhat ahhoz, hogy növekedjen a K&H Biztosító lakásbiztosítással rendelkező, 2019 végén több mint 136 ezer ügyfélből álló tábora. A jelenleg K&H-s bankszámlával rendelkező, esetlegesen más biztosítónál lakásbiztosítással rendelkező ügyfelek kényelmesen megköthetik az új lakásbiztosításukat, ezzel pedig még több pénzügyi szolgáltatásukat terelhetik egy helyre, egyszerűsítve a mindennapi pénzügyeik intézését. A K&H-nál 2019 végén a lakásbiztosítással rendelkező ügyfelek száma elérte a 137 ezret, a szerződések állománya pedig az 5 milliárd forintot.

Az egyéni utasbiztosítást már eddig is csak online lehetett megkötni, de mostantól a weboldal mellett „beköltözött” a mobilbankba ez a funkció is. 2019-ben egyébként a K&H online felületén több mint 53 ezer utasbiztosítási szerződést kötöttek, ami közel 120 ezer biztosítottat jelent.

Telefonon is jöhet a biztosítás

A K&H célja, hogy a vírushelyzetben minél többen tudják otthonról – kényelmesen és biztonságosan – intézni a pénzügyeiket és csak elkerülhetetlen esetben legyen szükséges a bankfiókjaink látogatása. Számos banki termék elérhető távértékesítéssel, azaz nincs szükség a személyes ügyintézésre. Ráadásul április 21. óta nem csak banki, de több biztosítási termék is köthető ily módon távolról.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.