Super food vagy hamburger? Hódít a brunch Magyarországon

2019. 07. 15., 14:30

A breakfast és a lunch (a reggeli és az ebéd) szavak összevonásából keletkezett a brunch szó a 19. század végén. A brunch azóta világhódító útjára indult, az egyik kedvenc hétvégi étkezéssé nőtte ki magát. Már Magyarországon is hódít.

Ha valakinek eddig nem ez volt a kedvence, annak is biztosan megváltozik a véleménye, ha ellátogat a Felix Kitchen&Bar Summer Brunch rendezvényére valamelyik hétvégén – írja a Gusto.

Azoknak, akik a délelőtt folyamán is a könnyű ételeket kedvelik, a superfood fogások jelenthetik a tökéletes választást.

Legyen ez akár a feketeribizli, málna, acai bowl, a matcha green bowl vagy az avocado toast, de a breakfast buddha bowl is telitalálat.

A klasszikusabb brunch vagy reggeli fogások szerelmesiről sem feledkezett meg Kovács Árpád séf, aki a LouLou, a Babel, a 21 Magyar Étterem, a Pierrot, a Vár: a Speiz éttermekben megszerzett tapasztalatával vezeti a Felix konyháját.

Az eggs benedict és a klasszikus angol reggeli mellett egy merészebb fogással, a sült marinált kápia paprikával tálalt kacsás gofrival is kezdhetjük a hétvégét.

És mit ehetnek azok, akik a tartalmasabb brunch hívei?

A klasszikus hamburger, a garnélás spagetti vagy akár a különböző bagel összeállítások is kitűnő választást jelenthetnek számukra.

Az édes fogások pedig főételként vagy desszertként is tökéletes kiegészítői lehetnek a reggelünknek, hiszen a glutén- és tejmentes gofri, valamint a ház palacsintája biztos, hogy mindenkit elvarázsol!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS