Megnyílt Miskolc legújabb és legfinomabb élményközpontja

2020. 07. 24., 11:30

Az Avasi turizmust is fellendítő Creppy brand megálmodója, Oszlánczi Réka újabb merész álmát valósította meg. A jól ismert és rendkívül népszerű Creppy PalacsintaHáz mellett létrehozta a Creppy Centert. Nem véletlen a nívós hely elnevezése sem, hiszen a franchise hálózattal is rendelkező cég olyan multifunkcionális élményközpontot hozott létre Miskolc szívében, ahol akár esküvőket vagy céges rendezvényeket is szervezhetünk. Az ínycsiklandozó palacsintás kínálat csak „hab a tortán”.

A Creppy ismét történelmet ír

14 éve nyitotta meg kapuit a Creppy PalacsintaHáz, és ezzel egy időben indult hódító útjára a Creppy márkanév is. Mára a Creppy egy sikeres franchise márkává nőtte ki magát. Az innovatív étterem számos országos és nemzetközi elismerés tulajdonosa, ugyanis 2018-ban Las Vegasban bekerült a világ 12 legjobb feltörekvő franchise koncepciója közé, 2019-ben pedig megkapta a vendéglátó szakma egyik legnívósabb kitüntetését a Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátóipari Nívódíjat, a Fekete Kutyát.

Ugyancsak a tavalyi évben kezdte meg működését a cég első franchise étterme, a debreceni központú Creppy PalacsintaBistro, valamint hamarosan nyílik a Creppy legújabb egysége is, ezúttal GyulánHa mindez nem lenne elég, 2020 nyarán átadták a sokoldalú Creppy Centert is.

A Creppy sikertörténet folytatódik az idén is

A miskolci Creppy PalacsintaHáz közvetlen környezetében nyitotta meg kapuit a legújabb és legfinomabb élményközpont, a Creppy Center. A családi vállalkozás a térség gazdasági és turisztikai fellendítésében játszott szerepét a város vezetése is elismerte: az idén Oszlánczi Réka, a Creppy brand megálmodója és tulajdonosa veheti át a Miskolc Város Turizmusáért elnevezésű díjat.

A Creppy Center ünnepélyes átadóján, Veres Pál, Miskolc polgármestere köszöntötte a sajtó munkatársait és vágta át a szalagot, mellyel hivatalosan is hódító útjára indult a multifunkcionális élményközpont.

„Miskolc mindig is büszke volt azokra a vállalkozásokra, akik tevékenységükkel különlegeset és formabontót alkottak, emelve és népszerűsítve városunk sokszínűségét. A Creppy immár 14 éve megkerülhetetlen szereplője a helyi gasztronómiának,  tevékenységükkel hozzájárulnak Miskolc elismertségének és vonzerejének növeléséhez. A most átadásra kerülő Creppy Center nem csupán a palacsinta szerelmeseinek nyújt kulináris élvezeteket, hanem színtere lehet különböző eseményeknek, legyen az családi vagy céges rendezvény.  A vállalkozásnak rendkívül nagy szerepe van a város turisztikai életében, éppen ezért elismerve a több mint egy évtizedes munkát Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata a Creppy  megálmodójának és tulajdonosának, Oszlánczi Rékának adományozta a Miskolc Város Turizmusáért díjat.  A Creppy Center olyan komplex és mind megjelenésében mind funkcionalitásában egyedülálló központ, amelyről méltán mondhatjuk, hogy Miskolc meghatározó közösségi és gasztronómiai terévé vállhat – a miskolciak és a városba látogatók örömére egyaránt” mondta a megnyitón Veres Pál, Miskolc polgármestere.

Még több Creppy-élmény

A több mint 60 féle minőségi étel között a gluténérzékenyek és a vegetáriánusok is találnak kedvükre való sós vagy édes ízvilágú fogásokat. A Creppy filozófiája szerint a palacsinta az egyik legjobban variálható köret, melyhez különleges ragukat, feltéteket párosítva szenzációs fogásokat lehet elkészíteni.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS