Márciusban újra hölgyborászok kóstoltatnak

2020. 03. 02., 12:15

Ahogyan az a Gyengébb? Nem! című könyv megjelenése óta hagyománnyá vált, márciusban ismét összejönnek Magyarország nagyszerű borásznői, hogy bemutassák boraikat a közönségnek. A Gyengébb? Nem! kóstolónak idén is a Sofitel Budapest Chain Bridge ad otthont március 7-én.

Ki mondta, hogy a borászkodás férfiaknak való hivatás? Lehet, hogy valaha talán úgy volt, de ma már teljesen egyértelmű, hogy a nők is vannak olyan legények a gáton, mint a férfiak. Szabó Edit borszakíró 2017-ben megjelent kötete, a Gyengébb? Nem! 26 borásznőt mutat be szerte az országból – írja a Gusto.

Nőket, akik amellett, hogy anyák, feleségek, társak és barátok, eljegyezték magukat a borral, így életük jelentős része a szőlőtőkék között, vagy a pincében telik, és boraikat egyre jobban ismeri a közönség.

A könyv megjelenése után a szerző úgy döntött, hogy minden évben közös kóstolóra hívja a szereplőket.

A meghívott pincészetek száma folyamatosan bővül, hiszen évről évre újabb és újabb hölgyek jelennek meg a hazai borélet porondján. Az idén 35 borászat 123 borát kóstolhatja a közönség március 7-én délután és este.

A Cherchez la Femme – Gyengébb? Nem! címet viselő nőnapi borkóstoló helyszíne és szakmai partnere a Sofitel Budapest Chain Bridge, ahol Angoujard Klaudia marketingvezető irányítása mellett zajlanak az előkészületek.

A hölgyek számtalan meglepetéssel készülnek, több bor is a rendezvényen debütál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS