Made in Hungary kacsamájat kínál a Top 20 magyar étterem

2019. 02. 27., 14:00

A Dining Guide és a Magyar Bocuse d’Or Akadémia életre hívta a Made in Hungary” Top Gasztronómiai Társulást a 20 legjobb hazai étterem részvételével.

A társulás célkitűzése a magyar gasztronómia legnagyobb presztízsű, nemzetközileg elismert alapanyagkettősének összekapcsolása a legjobb magyar séfek teljesítményével. Az első ilyen alapanyagválasztás a kacsamáj és a magyar borászat csúcsteljesítménye, a 6 puttonyos Tokaji Aszú – olvasható a Dining Guide-on.

A külföldön is elismert presztízs hazai alapanyag, a kacsamáj, valamint a legismertebb magyar bor, a Tokaji Aszú a topséfek kezében „Made in Hungary” elnevezésű fogássá változik. Február 26-tól a Top 20 étterem étlapjain a „Made in Hungary” logó alatt mindenki számára elérhetővé válik az adott étterem „Made in Hungary” kacsamáj és Tokaji Aszú koncepciója.

„Ez a párosítás mindenki számára ismert, de az utóbbi évtizedekben inkább csak fogalmi szinten volt tetten érhető a magyar gasztronómiai kínálatban” – mondta Herczeg Zoltán, a Dining Guide felelős kiadója. „A „Made In Hungary” missziója az ilyen megkérdőjelezhetetlen hazai brandek új kontextusba helyezése a legtehetségesebb magyar topséfek bevonásával.”

Az Üzletem (egyelőre kóstolás nélkül) ezeket a kreációkat ajánlja a vendégek figyelmébe:

Stand Étterem (Széll Tamás és Szulló Szabina) – Kacsamáj, sárga cékla, füstölt mogyoró

Costes (Palágyi Eszter) – Angyali kacsamáj

Borkonyha (Sárközi Ákos) – Kacsamáj csicsókával és birsalmával

Costes Downtown (Tiago Sabarigo) – Kacsamáj terrine, alma pekándió (a fotón)

TAMA Restaurant (Erdei János) – Kacsamáj terrine, alma

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS