Ezzel a pezsgővel koccintanak az Oscar-gálán

2020. 02. 08., 16:00

A francia champagne-ház, mint a 92. Oscar hivatalos pezsgőbeszállítója és az Akadémia hosszú távú partnere, idén hatodik éve tér vissza a gálára, hogy a díjazottak a Piper-Heidsieck limitált különkiadással koccinthassanak február 9-én.

A világszerte ismert piros címkés Cuvée Brut új megjelenése időutazásra hívja a filmvilág nagyjait – írja a Gusto.

Az Oscaron felszolgált magnum palackok címkéjét az alkoholtilalom 100. évfordulója ihlette, Amerika húszas éveit idézi. A design az akkor forgalomban lévő champagne palackok replikája, amelyhez a régi időket idéző faládákat is tervezett a ház.

„Az 1920-as években a csempészek szállították a Piper-Heidsieck palackokat az Egyesült Államokba, hogy New York szerte speakeasy bárokban szolgálhassák fel. Ma ugyanezt a champagne-t élvezhetik Hollywood legnagyobb sztárjai az év legnagyobb díjátadóján” – mutatta be az új különkiadást Benoit Collard vezérigazgató.

A Piper története hosszú évtizedek óta összefonódik a filmszínház világával; pezsgőjük 1933-ban tűnt fel először a vásznon a legendás Stan és Pan sorozatban.

Az Oscar történetében emlékezetes pillanat, amikor Rex Harrisont egy 48 literes, a színész testmagasságával pontosan egyező méretű palackkal köszöntötte a ház a My Fair Lady-ért kapott Oscar-díja ünnepléséhez.

Később Marilyn Monroe nyilatkozott szenvedélyesen a ház pezsgőiről.

A Piper-Heidsieck egyúttal több mint 25 éve, 1993-tól a cannes-i filmfesztivál hivatalos partnere, és ma is olyan szuperprodukciókban tűnik fel, mint a Bad Boys – Mindörökké Rosszfiúk, az Úriemberek, vagy az év végén bemutatott Macskák és a Last Christmas.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS