Ezzel a pezsgővel koccintanak az Oscar-gálán

2020. 02. 08., 16:00

A francia champagne-ház, mint a 92. Oscar hivatalos pezsgőbeszállítója és az Akadémia hosszú távú partnere, idén hatodik éve tér vissza a gálára, hogy a díjazottak a Piper-Heidsieck limitált különkiadással koccinthassanak február 9-én.

A világszerte ismert piros címkés Cuvée Brut új megjelenése időutazásra hívja a filmvilág nagyjait – írja a Gusto.

Az Oscaron felszolgált magnum palackok címkéjét az alkoholtilalom 100. évfordulója ihlette, Amerika húszas éveit idézi. A design az akkor forgalomban lévő champagne palackok replikája, amelyhez a régi időket idéző faládákat is tervezett a ház.

„Az 1920-as években a csempészek szállították a Piper-Heidsieck palackokat az Egyesült Államokba, hogy New York szerte speakeasy bárokban szolgálhassák fel. Ma ugyanezt a champagne-t élvezhetik Hollywood legnagyobb sztárjai az év legnagyobb díjátadóján” – mutatta be az új különkiadást Benoit Collard vezérigazgató.

A Piper története hosszú évtizedek óta összefonódik a filmszínház világával; pezsgőjük 1933-ban tűnt fel először a vásznon a legendás Stan és Pan sorozatban.

Az Oscar történetében emlékezetes pillanat, amikor Rex Harrisont egy 48 literes, a színész testmagasságával pontosan egyező méretű palackkal köszöntötte a ház a My Fair Lady-ért kapott Oscar-díja ünnepléséhez.

Később Marilyn Monroe nyilatkozott szenvedélyesen a ház pezsgőiről.

A Piper-Heidsieck egyúttal több mint 25 éve, 1993-tól a cannes-i filmfesztivál hivatalos partnere, és ma is olyan szuperprodukciókban tűnik fel, mint a Bad Boys – Mindörökké Rosszfiúk, az Úriemberek, vagy az év végén bemutatott Macskák és a Last Christmas.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS