A gyros tál győzött a magyar ételrendelőknél, de a palacsinta is népszerű

2019. 07. 21., 13:00

Minden második esetben ugyanabból az étteremből rendelünk és a rendelések egyharmada a szokásos. A Falatozz.hu országos ételrendelő portál felmérése arra kereste a választ, hogy milyen gyakran rendeljük a jól bevált helyekről a már bizonyított fogásokat.

A Falatozz.hu országos ételrendelő portál arra volt kíváncsi, hogy a felhasználók milyen arányban rendelik a szokásosat – azaz ugyanabból az étteremből ugyanazt a fogást –, és milyen gyakran próbálnak ki valami újat.

A felmérés a szerint a felhasználók átlagosan 11 naponta adnak le ételrendelést a portálon, egy átlagos felhasználó rendeléseinek 25-35 százalékát teszi ki egyetlen tétel, és az online ételt rendelők 59 százaléka mindig ugyanannak az étteremnek a kínálatából választ.

2019 első félévében az 5 legnépszerűbb tétel a portálon a gyros tál, a palacsinta, és a hasábburgonya volt, a dobogóról épp csak lecsúszott a kóla, a toplistát pedig a rántott sajt zárja.

Érdekességként néhány Falatozz.hu csúcstartót is megemlít a kutatás. Az oldalnak van olyan felhasználója, aki már 1 595 alkalommal adott le rendelést, holott mindössze 4 éve regisztrált az oldalra, de akadnak olyanok is, akik éveken keresztül ugyanarra az ízvilágra vágytak. Ezen a téren a weboldal rekordere az a férfi, aki már több mint 500 alkalommal rendelte meg ugyanazt a húslevest, méghozzá ugyanattól az étteremtől.

Létezik olyan csúcstartó is, akinek a legtöbbet rendelt tétele nem is ennivaló, hanem sör: 325 alkalommal rendelt az ebédje vagy vacsorája mellé folyékony kenyeret egy bizonyos márkából. Ezen felhasználó virtuális kosarában  a következő három legtöbbet rendelt termék szintén sör volt, csak más-más típusból.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS