Tarom

Itt találod az összes cikket a „Tarom” témában!

Jogszerű a TAROM állami megmentése, a Wizz Air fellebbezését is elutasította az Európai Bíróság

Jogszerű a TAROM állami megmentése, a Wizz Air fellebbezését is elutasította az Európai Bíróság

A Bíróság elutasítja a Románia által a TAROM-nak nyújtott megmentési támogatás tárgyában a Wizz Air által benyújtott fellebbezést; a 36 660 000 eurós támogatás összeegyeztethető az uniós joggal.
2020. 08. 12., 11:30
Kinek kell a Tarom 23 gépes flottája?

A koronavírus-járvány miatti utazási korlátozások tovább súlyosbították az évek óta válságban lévő Tarom helyzetét. A társaságnak a román kormány dobhat mentőövet.

2020. 02. 26., 12:15
Újabb hitelt akar felvenni a csőd szélén lebegő Tarom

A Tarom román állami légi társaság szerkezeti átalakításokat és reformokat helyezett kilátásba a vállalat versenyképességének növelése érdekében, miután a bukaresti kormánytól csaknem 37 millió euró segélykölcsönt kapott.

2020. 02. 20., 10:45
Most vásárolhat a válságban lévő Taromtól

Kilenc ATR repülőgépet ad el a román Tarom állami légi cég, összesen 32 millió dollárért. A gépek elsősorban a vállalat belföldi járatait szolgálják ki, de görögországi charterjáratokat is biztosítanak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS