Itt találod az összes cikket a „kampány” témában!
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.
A Magyar Turisztikai Ügynökség újabb országos kommunikációs kampányt tervez májustól.
Két év alatt 45 százalékkal csökkent a halálos kimenetelű munkabalesetek száma az agráriumban.
Január 15. és február 28. közt a „Helló Tél!” kampányban több mint 150 szálláshely, fürdő, étterem és más turisztikai attrakció várja speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel a belföldi utazókat.
Az államfőjelöltek maximum félmillió eurót költhetnek az elnöki kampányra Szlovákiában. A költségkeret mindkét fordulóra vonatkozik.
Várakozáson felüli sikerrel zárult az őszi mézfogyasztást ösztönző kampány.
Szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők és egyéb turisztikai szolgáltatók jelentkezését várják.
Már lehet pályázni a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award-re.
Brit üzleti vezetők alapítottak kampánycsoportot csütörtökön annak elérésére, hogy új népszavazás dönthessen a Brexitről.
A magyar gazdaság ismét egy stratégiai ágazatban, az orvostechnikai és gyógyszeripari szektort érintő fejlesztésekkel erősödik – szögezte le Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója, a SCHOTT Hungary Kft. tisztatérrel felszerelt gyártócsarnokának alapkőletételén, Lukácsházán. A gyógyszeripari üveg csomagolóanyagok gyártásával foglalkozó vállalat egy időben három új beruházást indított el összesen közel 100 milliárd forint értékben.
A tagállamok atomenergiával kapcsolatos terveinek megvalósításához jelentős, 2050-ig mintegy 241 milliárd euró összegű beruházásra lesz szükség, amiből részben a meglévő reaktorok élettartamát hosszabbíthatják meg, részben pedig új nagyméretű reaktorokat építhetnek – állapította meg az Európai Bizottság.