Itt találod az összes cikket a „kampány” témában!
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.
A Magyar Turisztikai Ügynökség újabb országos kommunikációs kampányt tervez májustól.
Két év alatt 45 százalékkal csökkent a halálos kimenetelű munkabalesetek száma az agráriumban.
Január 15. és február 28. közt a „Helló Tél!” kampányban több mint 150 szálláshely, fürdő, étterem és más turisztikai attrakció várja speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel a belföldi utazókat.
Az államfőjelöltek maximum félmillió eurót költhetnek az elnöki kampányra Szlovákiában. A költségkeret mindkét fordulóra vonatkozik.
Várakozáson felüli sikerrel zárult az őszi mézfogyasztást ösztönző kampány.
Szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők és egyéb turisztikai szolgáltatók jelentkezését várják.
Már lehet pályázni a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award-re.
Brit üzleti vezetők alapítottak kampánycsoportot csütörtökön annak elérésére, hogy új népszavazás dönthessen a Brexitről.
A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.
Hazugság, hogy a kormány elállna az orosz Roszatommal való együttműködéstől a paksi bővítésben, a francia Framatome szerepének növelése az irányítástechnikai rendszer szállítására vonatkozik, miután német konzorciumi partnere, a Siemens Energy politikai okok miatt még nem kapott exportengedélyt – közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.