Itt találod az összes cikket a „kampány” témában!
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.
A Magyar Turisztikai Ügynökség újabb országos kommunikációs kampányt tervez májustól.
Két év alatt 45 százalékkal csökkent a halálos kimenetelű munkabalesetek száma az agráriumban.
Január 15. és február 28. közt a „Helló Tél!” kampányban több mint 150 szálláshely, fürdő, étterem és más turisztikai attrakció várja speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel a belföldi utazókat.
Az államfőjelöltek maximum félmillió eurót költhetnek az elnöki kampányra Szlovákiában. A költségkeret mindkét fordulóra vonatkozik.
Várakozáson felüli sikerrel zárult az őszi mézfogyasztást ösztönző kampány.
Szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők és egyéb turisztikai szolgáltatók jelentkezését várják.
Már lehet pályázni a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award-re.
Brit üzleti vezetők alapítottak kampánycsoportot csütörtökön annak elérésére, hogy új népszavazás dönthessen a Brexitről.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.