„Kikapcsol, gyógyít, feltölt”: forgalomélénkítő kampánnyal segíti az MTÜ a hazai fürdőket

2022. 12. 01., 16:21

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb, hazánk gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához.

November közepén indította el az MTÜ téli kampányát, amely az ország gyógy- és termálvízkincsét, világszínvonalú fürdőit népszerűsíti. A hazai „Kikapcsol, gyógyít, feltölt” szlogennel egy időben, azonos üzenettel jelentek meg a reklámok Németországban, Ausztriában, Franciaországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban. Az MTÜ a téli imázskampány keretében olyan globális médiapiaci partnerekkel dolgozik együtt, mint a New York Times, a Le Figaro, a National Geographic, vagy Condé Nast Traveller. Az online és social media kommunikáció mellett pedig nagy hangsúlyt kapnak a televíziós és print megjelenések is. Az utazásokkal kapcsolatos döntési folyamatban mára megkerülhetetlen szereplőkké váltak az online utazási irodák is, így a kampányfilm az Expedia és az eDreams Odigeo felületein is megjelenik. Mindezek mellett pedig a légimarketing együttműködéseknek köszönhetően a hirdetések a British Airways, Jet2 és KLM légitársaságok oldalain is láthatóak.

Az MTÜ a kampány tervezésekor ezúttal is big data állományára támaszkodott, az adatelemzés során figyelembe vette a gazdasági trendeket, az egyes országok utazóinak turisztikai célú átlagköltéseit, valamint a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) rendszerben szereplő előfoglalási adatokat is. Emellett fontos szempont volt az is, miképpen tudja a kampánnyal leghatékonyabban segíteni az elmúlt hetekben, hónapokban nehéz helyzetbe került hazai turisztikai szolgáltatókat is. (MTÜ)

A belföldi imázsfilm:

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.
2024. 08. 16., 22:15
epizód: 2024 / 16   |   hossz: 22:09
Az Edinburgh-i Egyetem magyar docense nem csak azt mesélte el, hogyan vezetett az útja egy hazai egyetemről a tengerentúli Caltech-re, majd Skóciába, hanem azt is, hogy jelenlegi kutatási területe ígéretes jövőképet fest a szív- és érrendszeri betegek hatékonyabb gyógyítása számára. A kémiai és biomérnök tudós egy pakisztáni kollégájával együtt fejlesztett 3D nyomtatással készülő véreret, aminek még az alapanyagát is ők állítják elő, olcsó nyersanyagokból. A forradalmi megoldás véglegesítéséhez nemzetközi együttműködésre is nyitott tudósok szerint a találmányuk egy napon humán betegekbe is beültethető lesz, jelentősen csökkentve a fertőzések veszélyét és gyorsítva a felépülést.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS