A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb, hazánk gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához.
November közepén indította el az MTÜ téli kampányát, amely az ország gyógy- és termálvízkincsét, világszínvonalú fürdőit népszerűsíti. A hazai „Kikapcsol, gyógyít, feltölt” szlogennel egy időben, azonos üzenettel jelentek meg a reklámok Németországban, Ausztriában, Franciaországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban. Az MTÜ a téli imázskampány keretében olyan globális médiapiaci partnerekkel dolgozik együtt, mint a New York Times, a Le Figaro, a National Geographic, vagy Condé Nast Traveller. Az online és social media kommunikáció mellett pedig nagy hangsúlyt kapnak a televíziós és print megjelenések is. Az utazásokkal kapcsolatos döntési folyamatban mára megkerülhetetlen szereplőkké váltak az online utazási irodák is, így a kampányfilm az Expedia és az eDreams Odigeo felületein is megjelenik. Mindezek mellett pedig a légimarketing együttműködéseknek köszönhetően a hirdetések a British Airways, Jet2 és KLM légitársaságok oldalain is láthatóak.
Az MTÜ a kampány tervezésekor ezúttal is big data állományára támaszkodott, az adatelemzés során figyelembe vette a gazdasági trendeket, az egyes országok utazóinak turisztikai célú átlagköltéseit, valamint a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) rendszerben szereplő előfoglalási adatokat is. Emellett fontos szempont volt az is, miképpen tudja a kampánnyal leghatékonyabban segíteni az elmúlt hetekben, hónapokban nehéz helyzetbe került hazai turisztikai szolgáltatókat is. (MTÜ)
A belföldi imázsfilm:
A küllemében is a Balatont idéző sütemény helyi alapanyagokból készült, hangsúlyosan jelenik meg benne az otelló szőlő, szeder, málna.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.