A Magyar Turisztikai Ügynökség országos kommunikációs kampányt tervez májustól. Szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködésére számítanak.
A „Csodás Magyarország” kampány célja a belföldi turisztikai forgalom élénkítése, valamint annak bemutatása, hogy Magyarország rengeteg csodát és élményt tartogat a belföldi utazók számára – írja a turizmus.com.
Az MTÜ várja azon magyarországi fürdők, szálláshelyek, éttermek, és egyéb turisztikai attrakciók (például múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnének a belföldi turisztikai forgalom élénkítése céljából.
A kampányhoz csatlakozó szolgáltatókat arra kérik, hogy május 6. és augusztus 31. között „Csodás Magyarország” néven speciális ajánlatot hozzanak létre, értékesítsenek és népszerűsítsenek saját csatornáikon keresztül is.
A kampányhoz való csatlakozás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
(A fotót Lillafüreden Szerdahelyi Csaba készítette.)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.