A Magyar Turisztikai Ügynökség országos kommunikációs kampányt tervez 2019. január 15. és február 28. között. Szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők és egyéb turisztikai szolgáltatók jelentkezését várják.
Az MTÜ kampányának az a célja, hogy bemutassa, Magyarország négy évszakos úti cél, így a téli szezonban is számos élményt tartogat a belföldi utazók számára – írja a turizmus.com.
Az MTÜ azon magyarországi fürdők, szálláshelyek, éttermek, és egyéb turisztikai attrakciók (múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezését várja, amelyek együttműködnének a belföldi turisztikai forgalom élénkítése céljából.
A kampányhoz csatlakozóknak szolgáltatókat „Helló Tél!” néven speciális ajánlatot kell létrehozniuk. Jelentkezni 2019. január 11-ig lehet.
Kapacitásbővítés, kutatás-fejlesztés, valamint munkavállalói képzés is szerepel abban a közel 200 millió euró értékű beruházássorozatban, amelyet gyöngyösi és csömöri telephelyein indít a fogyasztási cikkeket gyártó amerikai vállalat.
Orbán Viktor washingtoni sajtótájékoztatóján bejelentette: az amerikai szankciós akadályokat átadtuk a múltnak.