Itt találod az összes cikket a „divatipar” témában!
Az egyik legnagyobb környezetszennyező szegmensként számon tartott divatipar – sok másik mellett – lehetne sokkal fenntarthatóbb is, és ezt immáron be is bizonyította egy vízigényes folyamatokat vízmentesítő európai startup.
Idén az esemény a hagyományőrzéstől az innovatív, fenntartható és körkörös divattal kapcsolatos tervezés, gyártás, anyagok, a textilhulladékok kezelése és a fenntartható divat témáival foglalkozott június 3-8. között.
Az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően.
A GLAMI divatkereső partnereinek körében végzett kutatása szerint a hirdetési költségek emelkedése jelenti 2022 legnagyobb kihívását a divat e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára, ezért a versenyképesség érdekében a cégeknek növelniük kell az ügyfélhűségre szánt erőforrásokat. Az egyik legköltséghatékonyabb ilyen megoldás a hiperperszonalizált marketinget lehetővé tévő okos algoritmusok használata lehet.
2021 legnagyobb e-kereskedelmi befektetései a videó vásárlási piacon történtek. A vezető digitális piacterek és közösségi platformok is jelentős összegeket fektetnek videókereskedelembe.
A magyarok 68 százaléka novemberben vagy december első hetében tervezte beszerezni az ajándékokat. A GLAMI divatkereső szakértői összehasonlították a 2020-as és 2021-es magyarországi keresési adatokat.
Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa webáruház és divatmárka is megtalálható.
Idén ősszel harmadik alkalommal indul el a HFDA Startup Program, amely a legígéretesebb fiatal divat-design startup vállalkozóknak nyújt díjmentes üzletfejlesztési képzést.
Az ősz a divatról és a dizájnról fog szólni a Magyar Divat & Design Ügynökségnél (MDDÜ): párizsi és milánói megjelenések után októbertől Budapesten is rendezvényekkel készülnek Fashion & Design Autumn elnevezéssel.
A Glami.hu divatkereső platform felmérést készített arról, hogy a koronavírus-járvány alatt hogyan változtak a magyarok divatcikkvásárlási szokásai, valamint a kutatás tárgya volt az is, hogy a magyar fogyasztók hogyan terveznek költeni ruházkodásra a nyitás utáni a hónapokban.
Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról. A beszámoló átfogó áttekintést nyújt a magyar divat e-kereskedelem hosszú távú fejlődéséről.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.