Egy hónapja ért véget a Cápák között első évada az RTL Klubon, a stúdióban 17 befektetés született.
A nézők 9 részen át főműsoridőben nézhették, hogyan fektetnek be üzletemberek különböző magyar vállalkozásokba – írja a Forbes.hu.
Az első évadban összesen tizenhét befektetés született a stúdióban, ezeknek körülbelül 70 százaléka az, amiből a felvételek után szerződéses megállapodás is született a cápák és a vállalkozók között – mondta el Rubin Kristóf, az RTL Klub kreatív producere.
A műsor amerikai verziójában, a Shark Tankben nagyjából ugyanez az arány, ebben nem tér el a magyar verzió a nemzetközi trendektől.
Mivel ez nem hagyományos üzletkötés, a vállalkozóknak nem kellett írásos bizonyítékot magukkal hozniuk az állításaik alátámasztásához, a cápák abból indultak ki, hogy minden igaz, ami hallanak.
Azonban ha forgatás után a tényleges szerződéskötés időszakában kiderült, hogy valamelyik állítás mégsem állja meg a helyét, a cápák visszaléphettek.
A cápák 1 és 60 millió forint között vásároltak maguknak üzletrészeket különböző vállalkozásokból. A 9 rész alatt összesen 350 millió forintot fektettek be.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.