200 millió forintos befektetést kapott a FIX24

2019. 07. 31., 13:30

Újabb 200 millió forintos befektetést kapott az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures kockázati tőkealap-kezelőtől a „szakembertrendiként” emlegetett FIX24.hu.

Jelenleg nemcsak Magyarországon, de egész Európában is az egyik legégetőbb probléma, hogy megfelelő, megbízható szakembert találjunk a mindennapi építőipari és egyéb feladatok elvégzésére. Sok magyar mesterember külföldön próbál szerencsét, így ma már hiányszakmának számítanak olyan foglalkozások, mint a villanyszerelő, a festő, a hidegburkoló, az ács vagy a gázszerelő.

Erre a problémára kínál megoldást a fix24.hu országos szakemberkereső weboldal, ahol akár magánemberek, de cégek is könnyedén és gyorsan kaphatnak megbízható szakemberektől ajánlatot az elvégzendő munkára, a szakemberek pedig új, fizetőképes megrendelőket szerezhetnek.

Az oldal azért is egyedülálló, mert a vásárlóknak nem szükséges a szakmát megnevezni, beírhatják akár a problémát is – például erkély hidegburkolás –, és az intelligens program megtalálja a legközelebbi mesterembereket az adatbázisban, akik direkt ajánlatot küldenek a feladatleírás alapján.

A fix24 mesterember ajánló rendszer egyik biztonsági elemét az internetes közösség ereje adja: az ajánlatkérők véleményt mondhatnak. Amennyiben az ügyfelek jónak, illetve nem megfelelőnek ítélik meg a szakember munkáját, akkor ezt megoszthatják a fix24 felületén.

Cél a nemzetközi terjeszkedés

A cég a 2016-os indulása óta közel megháromszorozta szakemberbázisát, így országosan már 200 szakmában, több mint 20 ezer szakember érhető el az oldalon, 70 százalékuk az építőipar területéről regisztrált a rendszerbe.

Emellett a startup tavaly stratégiai együttműködést kötött a Praktiker barkácsáruház-lánccal, amelynek keretében a weboldalán egyes termékekhez szakembereket, építőipari vállalkozásokat és szervizcégeket társítanak, amelyek segíthetnek megvalósítani a felújítási, építési munkálatokat.

„Az eddigi tőke segítségével sikerült stabil hazai bázist kialakítanunk és már harmadik éve, folyamatosan megdupláztuk az előző évi árbevételünket is. A Hiventures-től most kapott kockázati tőke felhasználásával a külföldi terjeszkedést készítjük elő, valamint az IT-fejlesztésben, marketing területeken és tartalomgyártásban szeretnének erősödni, de közeli cél, hogy egy olyan platformot hozzunk létre, ahol mind a szolgáltató, mind az ügyfél teljes körű megoldást talál a problémájára, ennek részleteiről majd a későbbiekben adunk további információkat” – mondta Turi Sándor, a fix24.hu  ügyvezetője.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.
2024-12-11 19:11:25
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetsége (DiákÉSZ), a Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezetek Országos Érdekképviseleti Szövetsége (KÖZÉSZ), valamint az Országos Szövetkezeti Tanács (OSZT) közötti stratégiai megállapodás aláírására került sor december 11-én Budapesten a nyugdíjas foglalkoztatás országjáró fórumán.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS