Kulcsár Viktória: Nemzetközi szinten is egyedülálló intézményi modellt teremtettünk

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 21., 10:15

Most nem az újabb célok megvalósítása, hanem a meglévők fenntartása és a megszerzett értékek megőrzése került előtérbe – mondta az Üzletemnek Kulcsár Viktória, a Jurányi Ház és a FÜGE Egyesület vezetője.

Kulcsár Viktória elsősorban hazai pályában (színpadban) gondolkodik, de annak is örül, ha olyat alkotnak, ami nemzetközi szinten kiemelkedik. Aki volt már valaha Budapesten a Jurányi Házban, az alighanem visszatért ide, mert van miért visszajönni. (Bár ez nem lényeges, jómagam is közéjük tartozom.) A Jurányi olyan utat jár, amit sokan követhetnének – már ha van a követőkben elég tűrőképesség és hajlam a problémakezelésre. Mert azért ehhez a pályához ezekből is bőven kell. Kellemes néhány percet kívánok az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 120. interjújához!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Jurányi Inkubátorház megnyitását, amivel sikerült megteremteni egy nemzetközi szinten is egyedülálló intézményi modellt.

Milyen távra tervez?

– 5+5 év.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Az elmúlt 5+5 év annyira intenzív és hatékony volt, hogy szinte minden vágy és kíváncsiság teljesült, vagy ami nem, az időközben módosult és lekerült a listáról. Így bármilyen furcsa is, most nem az újabb célok megvalósítása, hanem a meglévők fenntartása és megszerzett értékek megőrzése került előtérbe.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Érdekes, de az elmúlt 5 évben a legtöbbet a gyermekeimtől tanultam: problémakezelést, türelmet, tűrőképességet, kommunikációs stratégiákat...stb. Nyílván nem tőlük, de általuk.

Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Én elsősorban hazai pályában gondolkodom, szeretnék és szeretek olyat csinálni, ami az ország hasznára válhat és ezáltal kiemelkedő lehet nemzetközi szinten. Persze nagyon jó megismerni hasonló kulturális szervezeteket, működési modelleket határokon túl is.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szívesen foglalkoznék gyerekekkel, családokkal. Még pontosan nem tudom, hogy miben és hogyan, de ez az érzés van bennem, hogy nekik bármit szívesen csinálnék, és látok is még ebben lehetőségeket.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Elsősorban a kommunikációban hiszek és a gyors, hatékony visszacsatolásokban, kétoldalú együttműködésekben, ami mindenkinek hoz valami jót.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, amikről már az elején tudom, hogy nincsen értelme és nem lesz belőle semmi, de erről még meg kell győznöm a partnert is.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Élményekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Az igazságtalansággal és az önbíráskodással.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Gyerekeknél, családoknál.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Egy jó tejeskávé és süti egy napos teraszon. Úszás, futás.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS