Szeretnénk az innovatív gyógyszergyártás úttörői lenni, és olyan készítményeket előállítani, amiben egyediek, különlegesek tudunk lenni – mondta az Üzletemnek Jójárt Ferenc, a Goodwill Pharma Kft. cégalapító tulajdonosa.
Jójárt Ferenc világos célt fogalmaz meg: mindenki számára elérhető, kiváló minőségű, gyógyító hatású termékeket kívánnak fejleszteni és terjeszteni az életminőség javítása érdekében. A Goodwill Pharma Kft. 1997-ben alakult meg családi vállalkozásként, az évek során pedig országhatárokon túlnyúló gyógyszeripari tudásközponttá nőtte ki magát. Ma már elismert és megbízható márkaként ismerik. A cég elnevezése angolul jóakaratot, jóindulatot jelent, és ezzel pozitivitást, jószándékot sugároz. Készítményeikkel a modern életmód kihívásaira válaszolnak. Portfóliójukban számos olyan termék található, ami egyedi, speciális megoldást jelent különböző egészségügyi problémákra. A legtöbben a Szent-Györgyi Albert C-vitamin családhoz kötik a márkát, amit óriási megtiszteltetésnek tartanak, hiszen a professzor munkássága számukra örök példa. Igyekeznek követni tudományos látásmódját, filozófiáját, elkötelezettségét és ezzel együtt a legjobbra való törekvést is.
Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 349. interjúja!
– Mit tart karrierje csúcsának?
– 2015-ben a Szent-Györgyi Albert logó és név védjegyeztetését rendkívül nagy sikernek éltem meg. A védjegy gondozása óriási megtiszteltetés, ugyanakkor a tudományos örökség képviselete nagy felelősség is. Legtöbben a Szent-Györgyi Albert C-vitamin családhoz kötnek bennünket, ezért kommunikációnkban teljes mellszélességgel igyekszünk képviselni a professzor életfilozófiáját. Munkássága nap mint nap inspirál bennünket, ezért nyugodtan mondhatom, hogy szívvel-lélekkel próbáljuk tovább adni gondolatait.
– Milyen távra tervez?
– Legalább 100 évre. Így könnyebb eldönteni, hogy mi illeszkedik egy fenntartható gyógyszergyár stratégiájába, koncepcióiba. Ez a filozófia meglátszik abban is, ahogy a vállalatot vezetem, ezért nyerhettük el tavaly a K&H családi vállalatok kiválósági díjat hosszú távú stratégia kategóriában.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– Legyen meg a Goodwill Pharma 100 milliós lakosság ellátására képes disztribúciós hálózata, a Balti-tengertől az Adriáig. Emellett szeretnénk az innovatív gyógyszergyártás úttörői lenni, és olyan készítményeket előállítani, amiben egyediek, különlegesek tudunk lenni.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– A feleségemtől. Vidám és pozitív életszemléletű, és ezt át is adja. A lelkesedés rendkívüli erő, az üzleti életben is gyakran van rá szükség. A másik fontos dolgot egy magasabb pozíciót betöltő kollégámtól tanultam még az első gyógyszeripari éveimben: minél magasabban vagy, annál jobban fúj a szél. Ennek igazáról hamar meggyőződtem. Minél nagyobb és átfogóbb egy döntés, annál keményebb ellenállásba ütközünk, de a jutalom is sokkal nagyobb.
– Mivel motiválja a kollégáit?
– A jövőkép felvázolásával. Meggyőződésem, hogy a legjobb lelkesítő erő, ha a kollégáim látják, merre tudnak haladni a munkájukban, hol helyezkednek el a Goodwill hosszú távú stratégiájában és ez összhangba kerül egyéni céljaikkal.
– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?
– Építész lennék. Nagy házakat, szállodákat terveznék és berendezném azokat. Vonzó számomra, hogy harmóniába tudnak kerülni a környezettel és képesek kellemes érzést kelteni az emberekben.
– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?
– Szisztematikusan próbálok olyan üzleti partnereket keresni, akikkel baráti kapcsolatot is kialakíthatok. Hiszek abban, hogy a hasonló a hasonlót vonzza. Ez akár a vállalkozás méretére is vonatkozhat, hasonló vállalkozók jó szinergiát tudnak kialakítani.
– Mire sajnálja az idejét?
– Az olyan értekezletekre, ahol háromnál több ember van. Ilyenkor mindenki szerepelni akar, így a kreativitás és a produktivitás háttérbe szorul, mert belső kényszerből a jelenlévők mindenképp szeretnék hallatni a hangjukat.
– Mivel lehet felbosszantani?
– Ha valaki „élezetlen fűrésszel akar fát vágni”, tudás nélkül próbál szakértői szerepet betölteni vagy értelmetlen dolgot csinál, és „ott ugrik, ahol nincs árok”.
– Milyen önkéntes munkát vállalna?
– A Goodwill Pharmával számos eredményt értünk már el. Az egész szervezet felsőbb célokért működik, annak érdekében, hogy az emberiség jobban érezze magát, ezért én nem szeretnék másik önkéntes munkát végezni, mert amit csinálok, azzal úgy gondolom, hogy a társadalom számára értéket teremtek.
– Mire nem sajnálja a pénzt?
– A családomra, sportra, utazásra és minőségi időtöltésre sosem sajnálom a pénzt.
– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?
– Azokban a ritka pillanatokban, amikor úgy érzem, hogy minden rendben van körülöttem, könnyedén kikapcsolok. Egy izgalmas kalandregény és a minőségi üzleti könyvek egy-egy utazás során mindig helyet kapnak a bőröndömben. Sokszor a tudat is elég, hogy az adott könyv nálam van, mert a tartalmára gondolva is feltöltődök, inspirálódni tudok.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.