Havasi Zoltán: Kíváncsi vagyok, hogy hova tudjuk eljuttatni a megoldásainkat

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 12. 21., 11:00

Olyan dolgokkal inspirálom a munkatársaimat, amelyek nekem is örömet szereznek – mondta az Üzletemnek Havasi Zoltán, a MOHAnet Zrt. vezérigazgatója.

Havasi Zoltán szívesen kipróbálná magát íróként, műsorvezetőként, sőt, sörfőzde üzemeltetőjeként. Ezek helyett persze ott a jelenlegi feladat – a cég vezetőjeként. A MOHAnet a magyarországi távfelügyeleti iparág vezető szereplője. IoT-megoldásaikkal időt és pénzt lehet megtakarítani, miközben biztonságosabbá és átláthatóbbá tehető a tevékenység – képviseljen szinte bármely területet. Ilyen például az okospolcuk, amellyel az élelmiszergyártók és a kereskedők dolgozhatnak eredményesebben. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 248. interjúja!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Erre a kérdésre nehéz válaszolnom, mert nem vagyok kimondottan karrierista típus, de ambiciózusnak tartom magam. Vállalkozó vagyok, aki nagyon szereti azt, amit csinál. Örömmel tölt el, hogy jelenleg is azokkal fejlesztek technológiai megoldásokat, akikkel anno is elkezdtem az egyetemi éveink alatt. Számos szakmai díjra büszke vagyok, amelyek igaz, emelik az ázsiómat, de ezek nem az én személyes sikereim, hanem a csapatom eredménye.

Milyen távra tervez?

– Mindenképp hosszútávra, mert kíváncsi vagyok, hova tudjuk eljuttatni a megoldásainkat.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Nemzetközi piaci jelenlét. Amerikában való terjeszkedés, iroda nyitása.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Elsősorban azoktól, akik nap, mint nap segítik a munkámat, például a feleségemtől. Másodsorban az üzlettársaimtól, szakmabeliektől és a barátaimtól.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Inspirálni próbálom őket olyan dolgokkal, amelyek nekem is örömet szereznek. Ilyen lehet akár egy jó könyv ajánlása, vagy abból való tanulság megosztása. Volt persze olyan is, hogy ajánlottam egy jó kocsmát, aztán mindenkit meghívtam oda egy sörre, csapatépítés címszóval. Ezen kívül van közös mikulásozás a gyermekeinknek, karácsonyi vacsora és természetesen 3 napos csapatépítő tréning.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Író, műsorvezető, sörfőzde üzemeltető, de még a precíziós aquakultúra is nagyon érdekel.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Általában közösségi eseményeken vagy ajánlással.

Mire sajnálja az idejét?

– A túlzottan hosszú telefonbeszélgetésekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha valami nem időben és nem olyan minőségben készül el.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Jelenleg is önkéntes vagyok a KórházSulinál, ahol betegségből felépülő gyerekeknek segítünk visszailleszkedni az eredeti környezetükbe. Tavaly pénzadományt gyűjtöttem nekik, idén pedig szereplést vállaltam a mentor programjukban.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Könyvekre, elektronikai kütyükre és a jó ételekre, italokra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Az olvasás és a tenisz.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-05 15:05:00
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de egyelőre óvatosan nyilatkoznak a létszámbővítési terveikről. A legnagyobb kihívásuk jelenleg megtalálni azokat a szakmailag megfelelő jelölteket, akik beillenek a cégkultúrába, miközben meg kell birkózniuk a jelentkezők magas bérigényeivel is – derült ki a Profession.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS