Garai András: A minőség és a vevői elégedettség az első

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 12. 04., 10:15

A 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll – mondta az Üzletemnek Garai András. A Gallicoop marketingvezetője szerint fontos feladataik vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.

Garai András azt mondja, hogy sokat tanult az édesanyjától, például azt, hogy az igazi sikerekhez olykor komoly akadályokon vezet az út. Olyasmi lehet ez, mint amikor az ember hegyet mászik. Igaz, ezt én gondolom, az viszont biztos, hogy András imádja a Mátrát, ahol akár ki is próbálná magát erdőmérnökként. Hogy mi mindent próbálna még ki, az kiderül az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 127. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy az idén 30 éves Gallicoop Zrt. sikeréhez hozzá tudtam járulni a munkámmal. Vállalatunk a hazai piac legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációjával rendelkezik. A saját termékeink útja már a „szántóföldtől az asztalig” tart, azaz minden munkafázist magunk ellenőrzünk – a speciális baromfitakarmány előállításától a pulyka felnevelésén, feldolgozásán és csomagolásán át egészen a végtermék piacra kerüléséig.

Milyen távra tervez?

– Látva, hogy az élelmiszeripar egyre inkább felértékelődik, ebben a szektorban gondolkodom hosszútávon, erre az élelmiszeripari mérnök diplomám is kötelez.  A Gallicoop kommunikációjában hosszútávon építkezve azt látom, hogy fontos feladataink vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, hogy minden szegmensben, ahol tevékenykedünk, elérhessük a piacvezető pozíciót.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Édesanyámtól, aki kitartásával, szorgalmával, szakmai tudásával, egyedülálló módon lett sikeres az üzleti életben és találta meg a középutat a munka és a család között! Édesanyámtól, a vállalat egykori vezérigazgató-helyettesétől megtanulhattam, hogy a 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll, valamint az a szemlélet, hogy a minőség és a vevői elégedettség az első, és csak utána következik minden más.

Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– A marketing szemlélet erősítése belföldön jóval nagyobb potenciált tartogat, és ezzel együtt nagyobb fejlődési lehetőség is a hazai cégeknek, amit a külföldi piacokon lehetne kamatoztatni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Természetközeli szakmában szívesen kipróbálnám magam. Szabadidőmben sok időt töltök a természetben, kedvencem a Mátra. Itt szívesen dolgoznék például erdőmérnökként.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Még mindig azt gondolom, akármennyi kommunikációs eszköz, csatorna van az üzleti kapcsolatokban, még mindig a személyes kontakt a legfontosabb. Ezért igyekszem a partnerekkel lehetőség szerint a kapcsolattartásban ezt rendszeresen beleiktatni.

Mire sajnálja az idejét?

– Azokra a dolgokra, amelyek nem visznek előre és az időmet rabolják…

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A megszerzett élmények azok, amelyeket soha nem vesz el tőlünk senki, szenvedélyes utazó vagyok, erre lehetőségeim szerint, mindig biztosítok forrást.

Mivel lehet felbosszantani?

– A szakmai inkompetencia, önbizalommal párosítva.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Az élő bolygó emberi környezetterhelésének csökkentésében.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A testmozgások közül a crossfit, amely egyaránt merít a súlyemelés, erőemelés, gimnasztika, állóképességi sportok területéről és a koronglövészet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS