Garai András: A minőség és a vevői elégedettség az első

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 12. 04., 10:15

A 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll – mondta az Üzletemnek Garai András. A Gallicoop marketingvezetője szerint fontos feladataik vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.

Garai András azt mondja, hogy sokat tanult az édesanyjától, például azt, hogy az igazi sikerekhez olykor komoly akadályokon vezet az út. Olyasmi lehet ez, mint amikor az ember hegyet mászik. Igaz, ezt én gondolom, az viszont biztos, hogy András imádja a Mátrát, ahol akár ki is próbálná magát erdőmérnökként. Hogy mi mindent próbálna még ki, az kiderül az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 127. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy az idén 30 éves Gallicoop Zrt. sikeréhez hozzá tudtam járulni a munkámmal. Vállalatunk a hazai piac legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációjával rendelkezik. A saját termékeink útja már a „szántóföldtől az asztalig” tart, azaz minden munkafázist magunk ellenőrzünk – a speciális baromfitakarmány előállításától a pulyka felnevelésén, feldolgozásán és csomagolásán át egészen a végtermék piacra kerüléséig.

Milyen távra tervez?

– Látva, hogy az élelmiszeripar egyre inkább felértékelődik, ebben a szektorban gondolkodom hosszútávon, erre az élelmiszeripari mérnök diplomám is kötelez.  A Gallicoop kommunikációjában hosszútávon építkezve azt látom, hogy fontos feladataink vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, hogy minden szegmensben, ahol tevékenykedünk, elérhessük a piacvezető pozíciót.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Édesanyámtól, aki kitartásával, szorgalmával, szakmai tudásával, egyedülálló módon lett sikeres az üzleti életben és találta meg a középutat a munka és a család között! Édesanyámtól, a vállalat egykori vezérigazgató-helyettesétől megtanulhattam, hogy a 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll, valamint az a szemlélet, hogy a minőség és a vevői elégedettség az első, és csak utána következik minden más.

Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– A marketing szemlélet erősítése belföldön jóval nagyobb potenciált tartogat, és ezzel együtt nagyobb fejlődési lehetőség is a hazai cégeknek, amit a külföldi piacokon lehetne kamatoztatni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Természetközeli szakmában szívesen kipróbálnám magam. Szabadidőmben sok időt töltök a természetben, kedvencem a Mátra. Itt szívesen dolgoznék például erdőmérnökként.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Még mindig azt gondolom, akármennyi kommunikációs eszköz, csatorna van az üzleti kapcsolatokban, még mindig a személyes kontakt a legfontosabb. Ezért igyekszem a partnerekkel lehetőség szerint a kapcsolattartásban ezt rendszeresen beleiktatni.

Mire sajnálja az idejét?

– Azokra a dolgokra, amelyek nem visznek előre és az időmet rabolják…

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A megszerzett élmények azok, amelyeket soha nem vesz el tőlünk senki, szenvedélyes utazó vagyok, erre lehetőségeim szerint, mindig biztosítok forrást.

Mivel lehet felbosszantani?

– A szakmai inkompetencia, önbizalommal párosítva.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Az élő bolygó emberi környezetterhelésének csökkentésében.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A testmozgások közül a crossfit, amely egyaránt merít a súlyemelés, erőemelés, gimnasztika, állóképességi sportok területéről és a koronglövészet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS