Garai András: A minőség és a vevői elégedettség az első

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 12. 04., 10:15

A 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll – mondta az Üzletemnek Garai András. A Gallicoop marketingvezetője szerint fontos feladataik vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.

Garai András azt mondja, hogy sokat tanult az édesanyjától, például azt, hogy az igazi sikerekhez olykor komoly akadályokon vezet az út. Olyasmi lehet ez, mint amikor az ember hegyet mászik. Igaz, ezt én gondolom, az viszont biztos, hogy András imádja a Mátrát, ahol akár ki is próbálná magát erdőmérnökként. Hogy mi mindent próbálna még ki, az kiderül az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 127. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy az idén 30 éves Gallicoop Zrt. sikeréhez hozzá tudtam járulni a munkámmal. Vállalatunk a hazai piac legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációjával rendelkezik. A saját termékeink útja már a „szántóföldtől az asztalig” tart, azaz minden munkafázist magunk ellenőrzünk – a speciális baromfitakarmány előállításától a pulyka felnevelésén, feldolgozásán és csomagolásán át egészen a végtermék piacra kerüléséig.

Milyen távra tervez?

– Látva, hogy az élelmiszeripar egyre inkább felértékelődik, ebben a szektorban gondolkodom hosszútávon, erre az élelmiszeripari mérnök diplomám is kötelez.  A Gallicoop kommunikációjában hosszútávon építkezve azt látom, hogy fontos feladataink vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, hogy minden szegmensben, ahol tevékenykedünk, elérhessük a piacvezető pozíciót.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Édesanyámtól, aki kitartásával, szorgalmával, szakmai tudásával, egyedülálló módon lett sikeres az üzleti életben és találta meg a középutat a munka és a család között! Édesanyámtól, a vállalat egykori vezérigazgató-helyettesétől megtanulhattam, hogy a 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll, valamint az a szemlélet, hogy a minőség és a vevői elégedettség az első, és csak utána következik minden más.

Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– A marketing szemlélet erősítése belföldön jóval nagyobb potenciált tartogat, és ezzel együtt nagyobb fejlődési lehetőség is a hazai cégeknek, amit a külföldi piacokon lehetne kamatoztatni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Természetközeli szakmában szívesen kipróbálnám magam. Szabadidőmben sok időt töltök a természetben, kedvencem a Mátra. Itt szívesen dolgoznék például erdőmérnökként.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Még mindig azt gondolom, akármennyi kommunikációs eszköz, csatorna van az üzleti kapcsolatokban, még mindig a személyes kontakt a legfontosabb. Ezért igyekszem a partnerekkel lehetőség szerint a kapcsolattartásban ezt rendszeresen beleiktatni.

Mire sajnálja az idejét?

– Azokra a dolgokra, amelyek nem visznek előre és az időmet rabolják…

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A megszerzett élmények azok, amelyeket soha nem vesz el tőlünk senki, szenvedélyes utazó vagyok, erre lehetőségeim szerint, mindig biztosítok forrást.

Mivel lehet felbosszantani?

– A szakmai inkompetencia, önbizalommal párosítva.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Az élő bolygó emberi környezetterhelésének csökkentésében.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A testmozgások közül a crossfit, amely egyaránt merít a súlyemelés, erőemelés, gimnasztika, állóképességi sportok területéről és a koronglövészet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-14 22:30:00
A Napenergia Plusz program folytatása mellett még az idén pályázatot írnak ki azok számára, akik a korábbi elszámolás mellett telepítettek napelemet, ám kiestek a tízéves szaldós időszakból – jelentette be az energiaügyi miniszter.
2024-04-13 13:10:00
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas infláció és a növekvő bérek kifizetése jelent egyre nagyobb kihívást – erről számoltak be a cégek a K&H családi vállalatok klub alkalmával.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS