A 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll – mondta az Üzletemnek Garai András. A Gallicoop marketingvezetője szerint fontos feladataik vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.
Garai András azt mondja, hogy sokat tanult az édesanyjától, például azt, hogy az igazi sikerekhez olykor komoly akadályokon vezet az út. Olyasmi lehet ez, mint amikor az ember hegyet mászik. Igaz, ezt én gondolom, az viszont biztos, hogy András imádja a Mátrát, ahol akár ki is próbálná magát erdőmérnökként. Hogy mi mindent próbálna még ki, az kiderül az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 127. interjújából.
– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
– Azt, hogy az idén 30 éves Gallicoop Zrt. sikeréhez hozzá tudtam járulni a munkámmal. Vállalatunk a hazai piac legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációjával rendelkezik. A saját termékeink útja már a „szántóföldtől az asztalig” tart, azaz minden munkafázist magunk ellenőrzünk – a speciális baromfitakarmány előállításától a pulyka felnevelésén, feldolgozásán és csomagolásán át egészen a végtermék piacra kerüléséig.
– Milyen távra tervez?
– Látva, hogy az élelmiszeripar egyre inkább felértékelődik, ebben a szektorban gondolkodom hosszútávon, erre az élelmiszeripari mérnök diplomám is kötelez. A Gallicoop kommunikációjában hosszútávon építkezve azt látom, hogy fontos feladataink vannak az edukációban, a megfelelő minőségű tájékoztatásban.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– Szeretném, hogy minden szegmensben, ahol tevékenykedünk, elérhessük a piacvezető pozíciót.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– Édesanyámtól, aki kitartásával, szorgalmával, szakmai tudásával, egyedülálló módon lett sikeres az üzleti életben és találta meg a középutat a munka és a család között! Édesanyámtól, a vállalat egykori vezérigazgató-helyettesétől megtanulhattam, hogy a 30 éves vállalat sikerei mögött nehéz évek és kemény munka áll, valamint az a szemlélet, hogy a minőség és a vevői elégedettség az első, és csak utána következik minden más.
– Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?
– A marketing szemlélet erősítése belföldön jóval nagyobb potenciált tartogat, és ezzel együtt nagyobb fejlődési lehetőség is a hazai cégeknek, amit a külföldi piacokon lehetne kamatoztatni.
– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?
– Természetközeli szakmában szívesen kipróbálnám magam. Szabadidőmben sok időt töltök a természetben, kedvencem a Mátra. Itt szívesen dolgoznék például erdőmérnökként.
– Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?
– Még mindig azt gondolom, akármennyi kommunikációs eszköz, csatorna van az üzleti kapcsolatokban, még mindig a személyes kontakt a legfontosabb. Ezért igyekszem a partnerekkel lehetőség szerint a kapcsolattartásban ezt rendszeresen beleiktatni.
– Mire sajnálja az idejét?
– Azokra a dolgokra, amelyek nem visznek előre és az időmet rabolják…
– Mire nem sajnálja a pénzt?
– A megszerzett élmények azok, amelyeket soha nem vesz el tőlünk senki, szenvedélyes utazó vagyok, erre lehetőségeim szerint, mindig biztosítok forrást.
– Mivel lehet felbosszantani?
– A szakmai inkompetencia, önbizalommal párosítva.
– Milyen területen vállalna önkéntes munkát?
– Az élő bolygó emberi környezetterhelésének csökkentésében.
– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?
– A testmozgások közül a crossfit, amely egyaránt merít a súlyemelés, erőemelés, gimnasztika, állóképességi sportok területéről és a koronglövészet.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.