Bordás Beáta: Az emberekhez értek a legjobban

Bordás Beáta: Az emberekhez értek a legjobban
2021. 10. 14., 10:00

Stratégiai tervemet a következő 3-5 évre készítettem el, elsődleges célom a projekt alapon dolgozó freelancerek, projektmunkatársakból álló pool fejlesztése, a számukra ideális projektek megtalálása – mondta az Üzletemnek Bordás Beáta, a Rubicon Business Solution ügyvezető igazgatója.

Bordás Beáta azt vallja, hogy az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánló. Ennek eléréséért viszont rengeteget kell dolgozni és legalább annyit gondolkodni. A Rubicon-csapattagok mögött átlagosan 15 éves iparági tapasztalat van. Ha érdekli, hogy Beátának mi szerepel a szakmai bakancslistáján, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 335. interjújában.

Mit tart karrierje csúcsának?

– A nagy szakértelmet igénylő projektekre a legjobb szakértő projekt munkatársakat találom meg. Így a célom az, hogy a rugalmas munkaerő, mint munkerőpiaci szereplő és a projektmunka elfogadott legyen az országban és azt, amikor ezen a piacon a Rubicon Business Solution piacvezető szerepre tör. Ezen dolgozom most. Múltbéli sikeremnek azt tartom, hogy tanácsadóként, csapatommal támogattam az OTP SZÉP kártya teljes kialakítási folyamatát és piacvezetővé válását.

Milyen távra tervez?

– Stratégiai tervemet a következő 3-5 évre készítettem el, amiben a projekt alapon dolgozó freelancerek, projektmunkatársakból álló pool fejlesztése, a számukra ideális projektek megtalálása az elsődleges célom. Későbbiekben ezt a digitális világban is tervezem megvalósítani.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Olyan vállalat vezetői igény kialakítását kis- és középvállaltoknál, amely a rugalmas munkaerőt természetesnek éli meg és tud eredményes projektekben gondolkozni, dolgozni.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Baracskai Zoltántól és Mérő Lászlótól. A tanácsadói projekt menedzsmenthez való hozzáállásomat és üzleti szemléletemet alakították át gyökeresen az egyetemen, ahol üzletviteli tanácsadóként másoddiplomáztam náluk.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Szeretettel, tisztelettel és alázattal a szakmai tudásuk iránt.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Én az emberekhez értek a legjobban, nem vágyom másra.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Saját kapcsolataim az elmúlt 14 év tanácsadói munkájának eredménye, az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánló.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, amik nem visznek előre. Céltudatos vagyok, ezért ha olyan emberekkel találkozom, akik szakmailag nem elég felkészültek, nem motiváltak, hamar elveszítem az érdeklődésem irántuk.

Mivel lehet felbosszantani?

– Jó kedvű és mosolygós ember vagyok, kevesen láttak még máshogy, nem szoktak felbosszantani. Talán és ritkán a férjem képes csak rá, az elmúlt 25 évben biztos előfordult párszor.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– A Food not Bomb kezdeményezést nagyon szeretem, már tervezem, hogy egyik hétvégén szívesen segítem őket az ételkészítésben, zöldségpucolásban, ételosztásban a rászorulók számára.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A gyermekeim oktatására, valamint a pihenésre és kikapcsolódásra a barátaimmal. Elég nagy energiákkal dolgozom, ezért az egyensúly fenntartása a legfontosabb, amire odafigyelek.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Szombati kirándulás a családdal és a kutyámmal, valamint egy jó és mély baráti beszélgetés. Mindkettő szerepel rendszeresen a heti tevékenységeim között.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS