Hosszú távra keresett új ügynökségi partnert a Mercedes-Benz Hungária Kft. A tenderen induló 13 reklámügynökség közül a Human Telex Advertising & Event nyert.
A Mercedes-Benz kishaszongépjárművek, teherautók és vevőszolgálati üzletágak kommunikációjának, valamint az autómárka összes magyarországi eseményének megszervezését és lebonyolítását nyerte el kétkörös tender során a Human Telex Advertising & Event – írja a Kreatív Online.
A pályázóknak az idei Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódó, Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapat és pilóták részvételével szervezett, kiemelt rendezvényekre is be kellett mutatniuk terveket.
„Formabontó ötletekkel és megoldásokkal szeretnénk fűszerezni a Mercedes megjelenéseit, a nyár során már több, különleges eseményen találkozhattak ezekkel a vendégek. A legfrissebb ezek közül a márka által támogatott, égbe emelt Mercedes-Benz EQC-val és LED-megoldásokkal kialakított Sziget VIP” – mondta Hajnal Tamás, a Human Telex Advertising & Event ügyvezető igazgatója.
Bárhol kóstoltam, két napon keresztül előbb-utóbb felemlegették. Túl sokan ahhoz, hogy szó nélkül hagyjuk.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.