Új ügynökségi partnert választott a Mercedes-Benz itthon

2019. 08. 14., 16:15

Hosszú távra keresett új ügynökségi partnert a Mercedes-Benz Hungária Kft. A tenderen induló 13 reklámügynökség közül a Human Telex Advertising & Event nyert.

A Mercedes-Benz kishaszongépjárművek, teherautók és vevőszolgálati üzletágak kommunikációjának, valamint az autómárka összes magyarországi eseményének megszervezését és lebonyolítását nyerte el kétkörös tender során a Human Telex Advertising & Event – írja a Kreatív Online.

A pályázóknak az idei Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódó, Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapat és pilóták részvételével szervezett, kiemelt rendezvényekre is be kellett mutatniuk terveket.

„Formabontó ötletekkel és megoldásokkal szeretnénk fűszerezni a Mercedes megjelenéseit, a nyár során már több, különleges eseményen találkozhattak ezekkel a vendégek. A legfrissebb ezek közül a márka által támogatott, égbe emelt Mercedes-Benz EQC-val és LED-megoldásokkal kialakított Sziget VIP” – mondta Hajnal Tamás, a Human Telex Advertising & Event ügyvezető igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS