Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára

2019. 07. 04., 13:30

Összesen 132 startup jelentkezett 29 országból az Antenna Hungária által életre hívott AHa! BrainStore vállalati akcelerációs programra. A jelentkező startupok közül a szakmai zsűri által kiválasztott 13 legjobb csapat vehetett részt a július eleji bootcamp-en, amelyen az Antenna Hungária, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, a Drukka Startups és az Intellitext szakértőitől kaphattak visszajelzéseket a megoldásukra.

A második alkalommal megszervezett AHa! BrainStore startup program célja, hogy támogassa a magas hozzáadott értékű, innovatív projektek megvalósulását a streaming, internetes tartalomszolgáltatás, e-sport, az IoT, IT biztonság, mesterséges intelligencia, illetve a drón technológia területein.

Üzletfejlesztési program és befektetés a legígéretesebb projekteknek

A 132 jelentkező közül a program szakmai zsűrije választotta ki a 13 legjobbnak ítélt vállalkozást, melyek egy egész napos szakmai bootcamp keretében prezentációt tartottak, egyéni és csoportos műhelyfoglalkozásokon vettek részt, illetve bővíthették üzleti kapcsolatrendszerüket.

A következő hetekben az Antenna Hungária vezetőiből álló grémium fogja kiválasztani azt a néhány csapatot, amelyek az Antenna Hungária, a Hiventures, a Drukka Startups és az Intellitext partnerségének keretében befektetésben részesülhetnek. A befektetés mellett közös tesztelési és fejlesztési lehetőségeket, az AH infrastruktúrájához és ügyfélköréhez való hozzáférést, valamint igény szerinti szakmai támogatást kapnak a kiválasztott startupok.

IoT megoldások túlsúlyban

Az AHa! BrainStore programban idén az IoT megoldások játszották a főszerepet, többek között agrár-, logisztikai- és okos parkolási technológiákat is felvonultattak a résztvevő IoT startupok. A legjobb 13 csapat között továbbá digitális személyazonosító megoldást fejlesztő vállalkozás, stream ajánló platform, AI alapú monitoring rendszerek, és drón technológiával foglalkozó cég, illetve két e-sporttal foglalkozó csapat is helyet kapott.

A versenyképességünk fenntartásához szükséges az új és innovatív megoldásokat szállító startupokkal történő együttműködés, melyek gyorsabban és rugalmasabban tudnak reagálni a piaci környezetre, mint a nagy piaci szereplők. Többek között ezért tartjuk továbbra is fontosnak a startupokkal való közös gondolkodást, munkát, amely kölcsönös előnyöket biztosíthat mindkét fél számára” – emelte ki Mándi Gábor, az Antenna Hungária vezérigazgató-helyettese.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS