Stratégiai HR szolgáltatásokkal bővíti portfólióját a Roche budapesti szolgáltatóközpontja

2021. 02. 17., 12:15

Komplex HR pozíciókat hoz Magyarországra, ennek köszönhetően 150 fővel bővíti budapesti regionális szolgáltatóközpontját a Roche. Az iroda eddig is több mint 60 ország számára nyújtott pénzügyi, beszerzési, HR és informatikai támogatást - az új, magas hozzáadott értékű feladatok megjelenésével még tovább szélesedik a központ által nyújtott szolgáltatások és megoldások köre.

Az elmúlt négy évben 900-ról 1300 főre bővítette létszámát a budapesti székhelyű Roche Szolgáltató (Európa) Kft., a mostani tervek szerint pedig márciustól újabb 150 embert vesz fel, miután a globális egészségügyi vállalat eddigi HR-struktúrájának teljes átalakítása mellett döntött.

„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy megoldásainkat még hatékonyabbá, még magasabb színvonalúvá tegyük. Nagyon örülünk annak, hogy új HR pozíciókkal erősíthetünk - ezáltal olyan izgalmas, komplex feladatköröket fogunk tudni ellátni, amelyek nem jellemzőek a hazai szolgáltatóközpontok piacán” – jelentette ki Martin Kikstein, a budapesti iroda ügyvezető igazgatója.

Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a cégcsoport üzleti szolgáltatóközpontjai - élükön az európai, közel-keleti, valamint afrikai térséget (EMEA) lefedő budapesti irodával - márciustól összetett, stratégiai feladatokkal bővítik portfoliójukat az emberi erőforrások területén. Az új kollégák a People Support Solutions (PSS) részleghez fognak csatlakozni, amely a cég regionális HR feladatokat ellátó szervezete.

„Budapesti központunk eddig is a Roche EMEA régióhoz tartozó 50 ezer munkavállalója számára nyújtott támogatást a térség több mint 60 országában - ez továbbra sem változik, szolgáltatási körünk és az elvégzendő feladatok hozzáadott értéke viszont jelentősen nőni fog” – mondta Czuprik Zoltán, a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. HR-igazgatója. Hozzátette: „a bővülés során a legtöbb új munkakörben a HR tapasztalat és az angol nyelv magas szintű ismerete alapelvárásunk, emellett német, spanyol, olasz, illetve francia nyelvtudással rendelkező kollégákat is várunk. Az új pozíciók kiírása és a toborzás március elsejétől indul.”

A cég kiemelkedően rugalmas munkavégzési lehetőséget, változatos juttatásokat és emberközpontú légkört biztosít az itt dolgozóknak, az otthonról végzett munka mindennaposnak számít, a feltételeket pedig mindenki a saját vezetőjével egyeztetve alakíthatja ki magának. Többek között ezeknek köszönhető, hogy a budapesti iroda kollégáinak elégedettsége és elkötelezettsége jelentős mértékben nőtt az elmúlt években.

„A már jelenleg is rendkívül flexibilis rendszerünket tervezzük úgy továbbfejleszteni, hogy azok is csatlakozhassanak hozzánk, akik nem szeretnének vagy nem tudnak Budapestre költözni” – fogalmazott Czuprik Zoltán, hozzátéve, hogy év végéig további 100 új pozíciót terveznek nyitni pénzügyi területen.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS