Komplex HR pozíciókat hoz Magyarországra, ennek köszönhetően 150 fővel bővíti budapesti regionális szolgáltatóközpontját a Roche. Az iroda eddig is több mint 60 ország számára nyújtott pénzügyi, beszerzési, HR és informatikai támogatást - az új, magas hozzáadott értékű feladatok megjelenésével még tovább szélesedik a központ által nyújtott szolgáltatások és megoldások köre.
Az elmúlt négy évben 900-ról 1300 főre bővítette létszámát a budapesti székhelyű Roche Szolgáltató (Európa) Kft., a mostani tervek szerint pedig márciustól újabb 150 embert vesz fel, miután a globális egészségügyi vállalat eddigi HR-struktúrájának teljes átalakítása mellett döntött.
„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy megoldásainkat még hatékonyabbá, még magasabb színvonalúvá tegyük. Nagyon örülünk annak, hogy új HR pozíciókkal erősíthetünk - ezáltal olyan izgalmas, komplex feladatköröket fogunk tudni ellátni, amelyek nem jellemzőek a hazai szolgáltatóközpontok piacán” – jelentette ki Martin Kikstein, a budapesti iroda ügyvezető igazgatója.
Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a cégcsoport üzleti szolgáltatóközpontjai - élükön az európai, közel-keleti, valamint afrikai térséget (EMEA) lefedő budapesti irodával - márciustól összetett, stratégiai feladatokkal bővítik portfoliójukat az emberi erőforrások területén. Az új kollégák a People Support Solutions (PSS) részleghez fognak csatlakozni, amely a cég regionális HR feladatokat ellátó szervezete.
„Budapesti központunk eddig is a Roche EMEA régióhoz tartozó 50 ezer munkavállalója számára nyújtott támogatást a térség több mint 60 országában - ez továbbra sem változik, szolgáltatási körünk és az elvégzendő feladatok hozzáadott értéke viszont jelentősen nőni fog” – mondta Czuprik Zoltán, a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. HR-igazgatója. Hozzátette: „a bővülés során a legtöbb új munkakörben a HR tapasztalat és az angol nyelv magas szintű ismerete alapelvárásunk, emellett német, spanyol, olasz, illetve francia nyelvtudással rendelkező kollégákat is várunk. Az új pozíciók kiírása és a toborzás március elsejétől indul.”
A cég kiemelkedően rugalmas munkavégzési lehetőséget, változatos juttatásokat és emberközpontú légkört biztosít az itt dolgozóknak, az otthonról végzett munka mindennaposnak számít, a feltételeket pedig mindenki a saját vezetőjével egyeztetve alakíthatja ki magának. Többek között ezeknek köszönhető, hogy a budapesti iroda kollégáinak elégedettsége és elkötelezettsége jelentős mértékben nőtt az elmúlt években.
„A már jelenleg is rendkívül flexibilis rendszerünket tervezzük úgy továbbfejleszteni, hogy azok is csatlakozhassanak hozzánk, akik nem szeretnének vagy nem tudnak Budapestre költözni” – fogalmazott Czuprik Zoltán, hozzátéve, hogy év végéig további 100 új pozíciót terveznek nyitni pénzügyi területen.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.