Óriásadomány a mentőknek a Groupama Biztosító és ügyfelei összefogásából

2021. 03. 30., 18:15

A Groupama Biztosító felajánlása és ügyfelei döntése nyomán összesen 380 millió forint támogatja majd a mentőket a betegek minél magasabb szintű ellátásában.

A koronavírus járvány kevés pozitív hatásának egyike volt, hogy az emberek tavaly kevesebbet autózva kevesebb balesetet okoztak. Erre reagált tavaly év végén a Groupama Biztosító, amikor több mint 700 millió forintot ajánlott fel mintegy 250 ezer, egyedi KGFB szerződéssel rendelkező ügyfele számára.

Az ügyfelek dönthettek arról, hogy kérik-e az arányosan egy havi díjuknak megfelelő összeg visszautalását a számlájukra, vagy annak beszámítását a biztosítási díjukba, de felajánlhatták a pénzt jótékony célra is, mégpedig az Országos Mentőszolgálat munkájának segítésére.

Hatalmas összefogás, hatalmas adomány

A Groupama Biztosító nagyon sok ügyfele jótékony célra ajánlotta fel a neki járó összeget, így a 700 millió forint nagyobb része, 380 millió forint az Országos Mentőszolgálat munkáját segíti a jövőben.

A kedvezményezett kiválasztásával a Groupama Biztosító is szerette volna kifejezni háláját és erkölcsi elismerését az Országos Mentőszolgálat munkatársai számára. Egyúttal ügyfeleinek is lehetővé szerette volna tenni, hogy adakozássukkal megköszönhessék a frontvonalban dolgozó mentősök helytállását.

,,Az emberektől felénk áradó köszönet és elismerés erőt ad ebben a nehéz időszakban. Felemelő érzés látni, hogy a Groupama Biztosító kezdeményezésére több mint 100 ezer ügyfelük döntött úgy, hogy a neki járó pénzösszeget támogatásként a mentőknek ajánlja fel. Ez az összefogás a munkánk elismerését testesíti meg, és hozzájárul ahhoz, hogy ebben az embert próbáló időszakban hivatásunkat továbbra is töretlen elkötelezettséggel gyakoroljuk” – mondta dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.

Anyagi segítség több mint 120 ezer KGFB ügyfél számára

A Groupama Biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfelei 8 héten át dönthettek a 700 millió forint feletti összeg rájuk eső részének sorsáról. Ezen időszak alatt mintegy 200 ezer ügyfél vette fel a biztosítótársasággal a kapcsolatot az erre a célra létrehozott weboldalon, telefonos ügyfélszolgálatukon keresztül vagy személyesen.

Az érintett ügyfelek 12 százaléka a következő biztosítási díjába kérte az összeget beszámítani, 32 százalékuk esetében pedig a biztosítótársaság a számlájukra utalta az egyhavi díjnak megfelelő összeget. A Groupama Biztosító a pandémia nehéz időszakában így 121 ezer KGFB ügyfelének tudott anyagi segítséget nyújtani összesen 331 millió forint értékben.

Minden várakozásunkat felülmúlta az a hatalmas érdeklődés, melyet ügyfeleink részéről tapasztaltunk a felajánlás kapcsán. Örömömre szolgál, hogy 331 millió forint KGFB ügyfeleinknél maradt. Úgy vélem, méltányos döntésünk volt az összeg felajánlása. A járvány sok mindent átírt, de nekünk lehetőség volt arra, hogy megmutassuk, a bajban is ügyfeleink mellett állunk, és fair döntéseket hozunk. Emellett nagyon örülünk, hogy összefogásunk eredményeként ebben a nehéz időszakban most egy hatalmas adományt is átadhatunk együtt a mentőszolgálat munkatársainak, akiknek mindannyian elismeréssel és köszönettel tartozunk” – mondta el Bertrand Woirhaye, a Groupama Biztosító vezérigazgatója. „Jó érzéssel tölt el, hogy ügyfeleinkkel karöltve tudunk segíteni egy nemes cél érdekében.”

„Köszönöm! A Mentősök javára felajánlva!”

Ilyen és hasonló üzenetek özönlöttek a Groupama Biztosítóhoz az adományozást választó ügyfelektől. Az ügyfelek 56 százalékának esetében a mentők munkáját segíti majd az egy havi KGFB díjnak megfelelő összeg, de a biztosítótársaság érdekességként azt is megvizsgálta, hogy vannak-e olyan csoportok, ahol ennél nagyobb arányban választottak jótékony célt.

Az adatok alapján elmondható, hogy a motorosok nagyon adakozóak: több mint 90 százalékuk a mentőknek adományozta a nekik járó összeget, de a teherautósoknál is magas, 74 százalék ez az arány. Talán a legérdekesebb adat, hogy a piros színű autók tulajdonosai is messze átlag felett jótékonykodtak: 70 százalékuk adakozott a mentők javára. A bónuszbesorolás szerint egyértelműen az A0-s kategóriában lévők, azaz a friss jogosítvánnyal rendelkezők bizonyultak szociálisan legérzékenyebbnek: 79 százalékuk támogatta az OMSZ munkáját. Emellett a Groupama Biztosító legrégebbi, 15–20 éve lojális ügyfelei is kimagaslóan jótékonykodóak, 80 százalékuk ajánlotta fel az összeget a mentőknek.

A képen balról jobbra: Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője, Bertrand Woirhaye, a Groupama Biztosító vezérigazgatója, dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgált szóvivője. (Fotó: Szamosi András.)
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS