Óriásadomány a mentőknek a Groupama Biztosító és ügyfelei összefogásából

2021. 03. 30., 18:15

A Groupama Biztosító felajánlása és ügyfelei döntése nyomán összesen 380 millió forint támogatja majd a mentőket a betegek minél magasabb szintű ellátásában.

A koronavírus járvány kevés pozitív hatásának egyike volt, hogy az emberek tavaly kevesebbet autózva kevesebb balesetet okoztak. Erre reagált tavaly év végén a Groupama Biztosító, amikor több mint 700 millió forintot ajánlott fel mintegy 250 ezer, egyedi KGFB szerződéssel rendelkező ügyfele számára.

Az ügyfelek dönthettek arról, hogy kérik-e az arányosan egy havi díjuknak megfelelő összeg visszautalását a számlájukra, vagy annak beszámítását a biztosítási díjukba, de felajánlhatták a pénzt jótékony célra is, mégpedig az Országos Mentőszolgálat munkájának segítésére.

Hatalmas összefogás, hatalmas adomány

A Groupama Biztosító nagyon sok ügyfele jótékony célra ajánlotta fel a neki járó összeget, így a 700 millió forint nagyobb része, 380 millió forint az Országos Mentőszolgálat munkáját segíti a jövőben.

A kedvezményezett kiválasztásával a Groupama Biztosító is szerette volna kifejezni háláját és erkölcsi elismerését az Országos Mentőszolgálat munkatársai számára. Egyúttal ügyfeleinek is lehetővé szerette volna tenni, hogy adakozássukkal megköszönhessék a frontvonalban dolgozó mentősök helytállását.

,,Az emberektől felénk áradó köszönet és elismerés erőt ad ebben a nehéz időszakban. Felemelő érzés látni, hogy a Groupama Biztosító kezdeményezésére több mint 100 ezer ügyfelük döntött úgy, hogy a neki járó pénzösszeget támogatásként a mentőknek ajánlja fel. Ez az összefogás a munkánk elismerését testesíti meg, és hozzájárul ahhoz, hogy ebben az embert próbáló időszakban hivatásunkat továbbra is töretlen elkötelezettséggel gyakoroljuk” – mondta dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.

Anyagi segítség több mint 120 ezer KGFB ügyfél számára

A Groupama Biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfelei 8 héten át dönthettek a 700 millió forint feletti összeg rájuk eső részének sorsáról. Ezen időszak alatt mintegy 200 ezer ügyfél vette fel a biztosítótársasággal a kapcsolatot az erre a célra létrehozott weboldalon, telefonos ügyfélszolgálatukon keresztül vagy személyesen.

Az érintett ügyfelek 12 százaléka a következő biztosítási díjába kérte az összeget beszámítani, 32 százalékuk esetében pedig a biztosítótársaság a számlájukra utalta az egyhavi díjnak megfelelő összeget. A Groupama Biztosító a pandémia nehéz időszakában így 121 ezer KGFB ügyfelének tudott anyagi segítséget nyújtani összesen 331 millió forint értékben.

Minden várakozásunkat felülmúlta az a hatalmas érdeklődés, melyet ügyfeleink részéről tapasztaltunk a felajánlás kapcsán. Örömömre szolgál, hogy 331 millió forint KGFB ügyfeleinknél maradt. Úgy vélem, méltányos döntésünk volt az összeg felajánlása. A járvány sok mindent átírt, de nekünk lehetőség volt arra, hogy megmutassuk, a bajban is ügyfeleink mellett állunk, és fair döntéseket hozunk. Emellett nagyon örülünk, hogy összefogásunk eredményeként ebben a nehéz időszakban most egy hatalmas adományt is átadhatunk együtt a mentőszolgálat munkatársainak, akiknek mindannyian elismeréssel és köszönettel tartozunk” – mondta el Bertrand Woirhaye, a Groupama Biztosító vezérigazgatója. „Jó érzéssel tölt el, hogy ügyfeleinkkel karöltve tudunk segíteni egy nemes cél érdekében.”

„Köszönöm! A Mentősök javára felajánlva!”

Ilyen és hasonló üzenetek özönlöttek a Groupama Biztosítóhoz az adományozást választó ügyfelektől. Az ügyfelek 56 százalékának esetében a mentők munkáját segíti majd az egy havi KGFB díjnak megfelelő összeg, de a biztosítótársaság érdekességként azt is megvizsgálta, hogy vannak-e olyan csoportok, ahol ennél nagyobb arányban választottak jótékony célt.

Az adatok alapján elmondható, hogy a motorosok nagyon adakozóak: több mint 90 százalékuk a mentőknek adományozta a nekik járó összeget, de a teherautósoknál is magas, 74 százalék ez az arány. Talán a legérdekesebb adat, hogy a piros színű autók tulajdonosai is messze átlag felett jótékonykodtak: 70 százalékuk adakozott a mentők javára. A bónuszbesorolás szerint egyértelműen az A0-s kategóriában lévők, azaz a friss jogosítvánnyal rendelkezők bizonyultak szociálisan legérzékenyebbnek: 79 százalékuk támogatta az OMSZ munkáját. Emellett a Groupama Biztosító legrégebbi, 15–20 éve lojális ügyfelei is kimagaslóan jótékonykodóak, 80 százalékuk ajánlotta fel az összeget a mentőknek.

A képen balról jobbra: Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője, Bertrand Woirhaye, a Groupama Biztosító vezérigazgatója, dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgált szóvivője. (Fotó: Szamosi András.)
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-25 16:38:35
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
2023-03-25 12:38:16
Minden évben Bangkokban rendezik meg a világ egyik legnagyobb mezőgazdasági és állattenyésztési szakkiállítását és vásárát. Idén egy magyar cég szakemberei is ott voltak, hogy felkutassák és beszerezzék azokat az innovatív termékeket, amelyeket a hazai takarmánypiacon hasznosíthatnak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.
2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS