A NAV folyamatosan fejleszti digitális szolgáltatásait az adóügyek gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb intézése érdekében.
A bejelentések, változásbejelentések, bevallások, beadványok, kérelmek elektronikus benyújtása jelentősen gyorsítja az ügyintézést. A küldemény így azonnal megérkezik a NAV-hoz, szemben az akár több napos postai kézbesítéssel. Ugyanakkor a NAV levelei is gyorsabban célba érnek, és nem kell a postán sorban állni az iratok átvételéért.
A személyes adatok védelmére a személyhez kötött elektronikus szolgáltatások a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítással vehetők igénybe.
A NAV elektronikus szolgáltatásai:
Az eSZJA és az ONYA webes felületráadásul nem igényel telepítést, háttérprogram-frissítést és különleges szakértelmet sem. Mobileszközön is használható a nap 24 órájában, akár hétvégén is, így a hivatali nyitvatartási időhöz sem kell alkalmazkodni.
Nyisson ügyfélkaput és kényelmesen, akár otthonról intézze adóügyeit! Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás általános szabályait a 32. információs füzet tartalmazza. (NAV)
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Az Országos Atomenergia Hivatal meghívására 2023. január 30-31. között hazánkba látogatott a finn nukleáris hatóság főigazgatója, Petteri Tiippana, valamint Janne Nevalainen projektigazgató.