Mobilitással segítette a Europcar a koronavírus elleni küzdelmet

2020. 05. 31., 14:00

A Europcar Autókölcsönző az elmúlt időszakban a rendelkezésre álló eszközeivel olyan szervezetek munkáját támogatta és folyamatosan támogatja, mint a Magyar Élelmiszerbank, a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint az Etesd a dokit! kezdeményezés. Továbbá segítette a United Way Magyarország, OtthON- Iskolát minden otthonba! programját, valamint asztali számítógépeket ajánlott fel egy borsod megyei település iskolájának, ezzel megkönnyítve a diákok és a tanárok munkáját.

A Europcar Autókölcsönző a koronavírus-járvány ideje alatt az átmenetileg felszabadult kapacitásait arra fordította, hogy olyan szervezeteket támogasson, akiknek a munkájára még inkább szükség van ebben a nehéz időszakban. A tatabányai iroda munkatársai a Magyar Vöröskereszten keresztül 2 hétig naponta 280 adag étel kiszállításában vettek részt.

Győrben a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködésben 164 csomagot juttattak el rászoruló családokhoz. Az Etesd a dokit! civil kezdeményezés csapatának szintén két hétig segített a vállalat, itt napi 150-200 adag melegételt és 700 egészségügyi csomagot kézbesítettek a frontvonalban dolgozóknak.

Emellett a cég folyamatosan kapcsolatban áll a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, ahol szintén az adományok eljuttatásában vesz részt: ha egy szervezetnek nehézséget jelent eljönni egy élelmiszeradományért a budapesti központba, a Europcar mindent megtesz azért, hogy leszállítsa a rakományt a nélkülözőknek.

Az egészségügy területén közvetlenül is segítő kezet nyújtott a vállalat. Három kocsit ajánlott fel a Semmelweis Egyetem vezetésével végzett H-UNCOVER országos, reprezentatív vizsgálat elvégzéséhez, amelynek célja az volt, hogy pontos képet kapjunk a járvány kiterjedéséről és az új típusú koronavírussal fertőzöttek és átfertőzöttek valós számáról, dinamikájáról. A két hét alatt közel 18 000 tesztet végeztek el a kutatásban résztvevő szakemberek.

„Nem volt számunkra kérdés, hogy tennünk kell valamit ebben a nehéz helyzetben. Adott volt, hogy az autóinkkal a szállításban tudjuk segíteni a szervezetek és alapítványok munkáját. Szerencsére nagyon rövid időn belül el tudtuk kezdeni a közös munkát. Ehhez természetesen az is kellett, hogy a munkatársaink ilyen nyitottak legyenek és idejüket és energiájukat nem sajnálva vállalták, hogy csatlakoznak a kezdeményezéseinkhez” – nyilatkozta Trungel Viktória, a Europcar Magyarország marketing vezetője.

„Külön öröm volt számunkra, hogy néhány gyermek tanulásának megkönnyítéséhez is hozzá tudtunk járulni. Tíz asztali számítógépet ajánlottunk fel Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Molnár Mózes Általános Iskola karosi intézményének. Továbbá a United Way Magyarország OtthON- Iskolát minden otthonba! program keretén belül mi juttattuk el az adományozott számítógépek egy részét az otthonokba” – tette hozzá a szakember.

„A United Way Magyarország a világ egyik legnagyobb, magánadományokból fenntartott non-profit szervezete. A koronavírus miatt kialakult vészhelyzetben is legfontosabb feladatunknak tartjuk, hogy közösségi összefogással minden tőlünk telhetőt megtegyünk a hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatásáért. A civil együttműködés keretén belül az otthON program segítségével számítógépeket adományozunk iskoláknak, olyan gyermekek számára, akik enélkül a támogatás nélkül kimaradnának az oktatásból. Nagyon örülünk, hogy a Europcar autói és önkéntes kollégái hozzájárultak ahhoz, hogy 36 intézménybe 245 gépet juttassunk az ország különböző pontjaira, mint például Pécs, Sárvár, Győr, Sopron, Hegykő, Mindszentgodisa és Kaposvár. Hálásak vagyunk azért, hogy a legfontosabb kapcsolódási pont a céljainkban azonos: ott segíteni, ahol a legnagyobb szükség van rá” – mondta a témához kapcsolódóan Adriány Kincső, a United Way Magyarország ügyvezetője.

A vállalat indított egy saját „Segíts, hogy segíthessünk!” programot is, ahol a megadott településeken, a cég munkatársai vállalták, hogy bevásárolnak azok számára, akik valamilyen ok miatt nem hagyhatják el az otthonukat.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 09:11:00
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-10 18:10:00
A következő két évben jelentősen nőnek a céges autókra kivetett adóterhek. Ezek a változások komoly kihívásokat, ugyanakkor jelenleg még kihasználható lehetőségeket is jelentenek a vállalkozások számára. A legfontosabb tudnivalókat Jakus László, az Ayvens pénzügyi igazgatója foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS