Megduplázná idén az 1 millió könyvletöltést a BOOKR Kids

2020. 01. 09., 20:00

Azon túl, hogy 30 százalékkal növelte árbevételét, a BOOKR Kids 2019. évi sikerét bizonyítja a könyvtár- alkalmazásaikban megvalósult 1 millió könyv letöltés és olvasással töltött közel 5 évnyi idő is. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures portfólió cégének tavalyi eredménye az is, hogy magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal: 1000 diák próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot.

A BOOKR Kids célja, hogy a gyerekek számára izgalmas és élvezetes formában mutassa be a modern és klasszikus irodalom kiválóságait. Az elmúlt 5 évben több mint 700 digitális interaktív könyvet készítettek, jelenleg 5 piacon vannak jelen különböző oktatási megoldásokkal, de a módszertan alapja minden esetben a könyv és a betű, hiszen a 21. század egyik legnagyobb kihívása a legfiatalabb korosztály olvasóvá nevelése.

A BOOKR Kids módszertanának sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint a könyvtár-alkalmazásaikban 2019. során megvalósult 1 millió könyv letöltés és a közel 5 évnyi idő, amit a BOOKR mesekönyvek olvasásával töltöttek a gyerekek az elmúlt évben.

2019-ben a magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal, hiszen szeptembertől 1000 gyerek próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot.

A Nemzeti Alaptantervhez igazodó, klasszikus, kötelező és ajánlott irodalmi olvasmányokat tartalmazó alkalmazás iskolai keretek között is nagy sikert aratott: a pilot programban résztvevő gyerekek 98 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen olvas klasszikus irodalmat a BOOKR Suli tálalásában.

A BOOKR nemzetközi szinten is egyre sikeresebb, stabil cseh és német partnereik mellett, 2019-ben megkezdték az együttműködést török, pakisztáni és görög oktatási ügynökségekkel is, akiket elsősorban a jelenleg zászlóshajó termékük, az angol nyelvtanulást irodalmi művekkel segítő BOOKR Class terjesztésével bíztak meg.

A BOOKR Class Kínában már sikert aratott: 2019. szeptember óta napi szinten használják Guangzhou régió egyik legnagyobb presztízsű nyelviskola-hálózatában.

Az új évtized küszöbén, a következő generáció olvasóvá nevelésére építő startup nem kisebb célt tűzött ki maga elé mint, hogy 2020-ban az 1 milliós könyv letöltési eredményt megduplázzák. Ennek első lépéseként, januárban Bejrútba utaznak, ahol kormányzati képviselőknek mutatják be oktatási megoldásaikat.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 09:11:00
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-10 18:10:00
A következő két évben jelentősen nőnek a céges autókra kivetett adóterhek. Ezek a változások komoly kihívásokat, ugyanakkor jelenleg még kihasználható lehetőségeket is jelentenek a vállalkozások számára. A legfontosabb tudnivalókat Jakus László, az Ayvens pénzügyi igazgatója foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS