Karsai Alba Kft., F-Team Kft., Premet Kft.: 2,5 milliárd forint beruházás

2021. 04. 21., 15:15

Termőre fordultak az Egészségipari Beruházási Támogatás fejlesztései, most újabb három beruházás valósult meg összesen 2,5 milliárd forintból – jelentette be Varga Mihály.

Az F-Team Kft. a megelőzésben fontos automata fertőtlenítő gépsort állított üzembe 825 millió forintos beruházással Jászteleken. A Karsai Alba Kft. több mint 1,1 milliárd forintos fejlesztéssel maszkok és immunerősítő vitamintabletták csomagolásának előállítását kezdte meg Székesfehérváron, a Premet Kft. pedig félmilliárd forintos beruházásból 3D-s nyomtatással állíthat elő orvosi eszközöket győri üzemében.

Varga Mihály arra is kitért, hogy Magyarország ipara az elmúlt néhány hónapban több területen erősödött, a maszkok tekintetében önellátóvá vált az ország. A Vajda-Papír Kft. dunaföldvári üzeme az elmúlt két hónapban több mint 38 millió darab sebészeti maszkot gyártott és értékesített. A koronavírusos betegek gyógyulását segítő Favipiravirból az elmúlt egy hónapban 3,5 millió tablettát állított elő pilisborosjenői üzemében a Meditop Kft., és a támogatási program révén erősödött a fertőtlenítő berendezések fejlesztése és az oltáshoz használt eszközök gyártása is az országban. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS