2021. január 1-jétől minden online kasszát használó kereskedőnek és szolgáltatónak biztosítania kell vásárlói számára az elektronikus fizetés lehetőségét Magyarországon. Az új követelmény miatt közel 60 ezer vállalkozásnak kell választania, az elérhető elektronikus fizetési megoldások közül. Az OTP Mobil legújabb vállalati terméke, a SimpleBusiness applikáció úgy könnyítheti meg a vállalkozók életét, hogy a vásárlóknak többféle fizetési lehetőséget is kínál.
Egyre többen használják az elektronikus fizetési lehetőségeket: a Magyar Nemzeti Bank 2020 áprilisában kiadott FinTech és Digitalizációs Jelentése szerint jelenleg a kártyás fizetési mód jelenti a fő húzóerőt az elektronikus fizetéseknél évi 20–25 százalékos forgalombővüléssel, amihez több korábbi intézkedés is hozzájárult. Emellett az Országgyűlés nemrég elfogadott törvénymódosításának értelmében jövőre már minden online kasszát használó kereskedő és szolgáltató köteles biztosítani az elektronikus fizetés lehetőségét vásárlói számára.
Az OTP Mobil az online kereskedők után a kis- és közepes vállalkozások szélesebb köre számára is egyszerű megoldást nyújt új vállalati termékével, a SimpleBusiness alkalmazással. A társaság Magyarországon elsők között kínál a bankkártyás fizetés mellett azonnali fizetési lehetőséget egyetlen applikációval, bankfüggetlenül, költséghatékony és praktikus fejlesztéssel.
„Büszkék vagyunk rá, hogy újabb termékkel bővült a Simple ökoszisztéma, amelynek köszönhetően kiléphetünk a megszokott online kereskedelmi partner szerepéből, és egy szélesebb, vállalkozói réteget is tudunk támogatni a készpénzmentes fizetési lehetőségek biztosításával. Az új fejlesztés egy mobilapplikáció formájában kínál többféle elektronikus fizetési megoldást a kereskedőknek, a bankkártyás, illetve az azonnali fizetés lehetőségei által. A SimpleBusiness egyszerű és költséghatékony alternatíva lehet a kereskedők és szolgáltatók számára, akik így időben felkészülhetnek a januártól hatályos előírásra, miközben versenyképesek tudnak maradni. Ráadásul szeptember végéig kedvezményes csatlakozást is biztosítunk” – mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.