Hogyan maradhat egy munkahely szerethető járvány és home office idején is?

2020. 11. 16., 13:00

A Get Work Trend egyike annak a 35 magyarországi nagyvállalatnak, amelyik tudja a megoldást, és a munkatársak visszajelzései alapján eredményesen alkalmazza is. „Ha három szóban kellene összefoglalni a sikerünk titkát, akkor ezek lennének: fejlődés, őszinteség, biztonság” – mondta el Jáhny Ákos, a Get Work Trend ügyvezetője.

Negyedik éve szervezi meg a Dreamjobs.bs a Szerethető Munkahelyek Díj elnyerésére kiírt pályázatot, hogy megtalálják Magyarország legvonzóbb munkahelyeit. A hazai KKV-k és nagyvállalatok mellett idén először erdélyi cégek is pályázhattak a versenyre. Az elbírálás során figyelembe vették az elmúlt nehéz, COVID-19 járvánnyal terhelt időszak legsikeresebb átélési, túlélési stratégiáit is, amire szerencsére rengeteg jó példát lehetett látni a pályázók adatlapján.

„A szavazatoknak köszönhetően 2018 után a Get Work idén is bekerült a nagyvállalati kategóriában a TOP 35 díjazott közé, és bejutottunk a Szerethető Munkahelyek Díj „Dolgoznék itt” verseny TOP 3 cége közé is. Saját kategórián belül (Emberi erőforrás, HR) második helyen végeztünk. Külön öröm ez számunkra, mivel bebizonyosodott, hogy a járványhelyzet és a home office idején is tudunk jól működni.  A mostani elismerés mellett az év elején már elnyertük a Családbarát Hely Tanúsító Védjegy bronz fokozatát is” – mondta Jáhny Ákos az eredményhirdetés után.

(Az Üzletem.hu korábbi interjúját a Get Work ügyvezetőjével IDE KATTINTVA olvashatja.)

Mitől válik szerethetővé napjainkban egy munkahely?

„A Get Workben dolgozó munkatársaim leginkább a letisztult, tágas, modern, család- és kutyabarát irodát, a saját kis belső kertet, a nagy tárgyalót szeretik, ahol rendszeresen összegyűlhetünk ebédelni és közösen megünnepelni a születésnapokat, névnapokat. A jó munkahely lelke nálunk is a recepció, ahol a kollégák mindenben segítenek. A felsoroltak összesége teremti meg azt a sugárzóan pozitív légkört, ahol jó hangulatban telnek a munkanapok és ahol az extra feladat is inspirál. Ezeket említették a kollégák, a Szerethető Munkahelyek pályázati lapján, és ez a sok pozitív vélemény leírhatatlan büszkeséggel tölt el” – mondta a cégvezető.

Egy kis extra motiváció

Jáhny Ákos szerint egy munkahely még szerethetőbbé válik, ha a kollégák folyamatosan találkoznak kihívást jelentő feladatokkal, amelyek megvalósításához a vezetőik részéről támogatásra számíthatnak.

„Szeretem feszegetni a komfortzóna határait, amelyet átlépve a siker íze még édesebb, és még nagyobb löketet ad a következő feladatokhoz. Fontosnak tartom a folyamatos visszajelzést, és mindezek mellett én még mindig eltökélten hiszek az anyagi motiváció erejében is” – nyilatkozta a cégvezető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-12-09 20:46:54
Elkészült a magyar fejlesztésű, kézzel készült borospohár, amely teljesen új, kifinomult arcát mutatja meg a világ egyik legjobb édes borának, az aszúnak. Megérkezett az ASZÚGLASS!

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Elkészült a magyar fejlesztésű, kézzel készült borospohár, amely teljesen új, kifinomult arcát mutatja meg a világ egyik legjobb édes borának, az aszúnak. Megérkezett az ASZÚGLASS!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS