Futni és úszni nagyon szeretnek a magyarok – már aki

2018. 10. 29., 11:00

A hazai 18-59 éves internetező lakosság fele sportol valamilyen rendszerességgel az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint. Annak ellenére azonban, hogy népszerűek a hagyományos és extrémsportok, szabadidős tevékenységek, a hazai balesetbiztosítások száma folyamatosan csökken. Erre a kihívásra adhat választ a protect.me csoportos élet-és balesetbiztosítás, amely on-demand elven, mobilapplikáción keresztül működik, és akár egy órára is megköthető.

A 18 és 59 év közötti internetező lakosság 51 százaléka sportol valamilyen rendszerességgel, 69 százalék pedig legalább alkalmanként választja az aktív pihenés valamely formáját szabadidejében – ezt állapítja meg az NN Biztosító a magyar lakosság sportolási szokásairól készített reprezentatív kutatása.

A népszerűségi listát a futás vezeti: a válaszadók 20 százaléka szavazott erre, míg az úszásra 17, a konditermi edzésre 12 százalék esküszik. A legnépszerűbb, könnyen elérhető sportokat valamilyen gyakorisággal űzők 10 százaléka naponta, 40 százaléka hetente többször, 19 százalékuk pedig hetente hódol a kiválasztott tevékenységnek. Emellett 15 százalék szokott valamilyen rendszerességgel extrémsportot űzni, ami főként a fiatalabbak körében jellemző: a 18-29 évesek 25 százaléka próbált már ki ilyen aktivitást.

A kutatásból az is kiderül, hogy a megkérdezettek 65 százalékának volt már valamilyen kisebb balesete, balesetbiztosítási fedezetről pedig a valamilyen sportot űzők 63 százaléka gondoskodott. Utóbbi azonban magába foglalja a bankkártyákhoz és egyéb biztosításokhoz kapcsolódó balesetbiztosítási elemeket is. A legtudatosabbnak az extrém- és a tömegsportot űzők mutatkoznak ezen a téren, akik körében 66, illetve 63 százalék köt biztosítást, ám az aktív kikapcsolódást keresők (61 százalék) sem maradnak el nagyon mögöttük.

Annak ellenére, hogy népszerűek a különféle szabadidős aktivitások, a Magyar Nemzeti Bank statisztikái szerint negyedévről negyedévre kevesebb a balesetbiztosítások száma: a szerződésszám 2018-ban már alig haladta meg a 600 ezret.

„A biztosítási tudatosság és kedv erősítése érdekében olyan igényre szabott, a fiatalabb generációk elvárásaihoz alkalmazkodó megoldásokat kell kidolgoznunk, amelyek gyorsan, egyszerűen és lehetőleg digitálisan, telefonról irányíthatóak. Erre épül az on-demand, vagyis igényalapú biztosítások koncepciója, amely szolgáltatásokat elegendő csak a használat idejére bekapcsolni és fizetni” – fogalmazott Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója.

Az on-demand biztosítások iránti igényt támasztja alá, hogy az NN Biztosító, a protect.me bevezetését megelőző igényfelmérésében megkérdezettek 52 százaléka találta vonzónak a használatarányos biztosítási díj-fizetést.

A protect.me alkalmazás júliusi végi indulása óta már több ezer telefonon található meg az alkalmazás, és a csoportos élet-és balesetbiztosításhoz is egyre több felhasználó csatlakozik biztosítottként. A protect.me csoportos élet-és balesetbiztosítás közel 150 aktivitáshoz nyújt biztosítási fedezetet, amelyek közül a futáshoz, valamint a kerékpáros- és autós közlekedéshez választják leggyakrabban a szolgáltatást.

A protect.me csoportos élet- és balesetbiztosítás "on-demand" elven működik, azaz a felhasználó számára releváns biztosítási csomagot elég arra az időszakra aktiválni, amikor ténylegesen szükség van rá, és fizetni is csak az aktív időszakra kell mobil bankkártyás fizetéssel. Az applikáción keresztül a biztosítási védelmet egyszerűen és gyorsan be lehet kapcsolni, és pár percen belül alacsony díjért biztosítottá válhat a felhasználó. Az ügyfelek szempontjából a protect.me biztosítás egyik legnagyobb előnye a gyors csatlakozás mellett a kedvező ár, egy óra díja ugyanis 79 forinttól 399 forintig terjedhet a biztosítási csomagtól függően, ráadásul az első használat díját 500 forintig az NN Biztosító állja.

A felhasználói szokások még alaposabb megismerésével az NN Biztosító még fokozottabban lesz képes támogatni az egészséges, aktív életmódot, az életminőség javítását.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS